Så er pengene overført - tilbage er der kun at vente!
#1
Så fik jeg langt om længe taget mig sammen til købet af mit drømmeur! (dog i brugt udgave)

Helt præcist har jeg netop sendt penge afsted til sælger, for at sende mig dette Omega Seamaster 2531.8000 inden ugens udgang:

İmage

Det er min hidtil største udskrivning inden for urverdenen - men dog ikke mit eneste Omega.

Nu kan jeg så bare sidde i fire dage og glæde mig som et lille barn! Icon_mrgreen Uhhh det bliver godt!
Svar
#2
Flot og lækkert ur. Simpelt og rent design. Gik selv rundt om det længe før i tiden, men faldt aldrig i.

Fik du det til en god pris? (ikke at det skal handle om det)
Svar
#3
Ja, jeg synes selv at jeg fik det til en udmærket pris. Icon_e_smile
Svar
#4
Jammen det er jo Seamaster 300 prof. den nye Omega klassiker. Som i høj grad har været med til at bringe Omega tilbage som "ur producent i verdensklasse".

Det er sådan uret ser ud, hvis man lukker øjnene og forestiller sig hvordan Seamaster 300 anno 1993 så ud - og det ur som blev båret frem af et fantastisk design - som er og var helt sit eget - og af James Bond, som blev ambassadør for Seamaster.

Et lækkert ur som kommer til at hvile flot på håndleddet!

Til jeans findes innet flottere!

vh Baun
Svar
#5
Jeg er helt enig med dig, Per: Det er et super jeans ur Icon_e_smile Nå ja, og så et dykkerur ... Icon_e_wink Icon_razz
De venligste hilsner, John
Svar
#6
Det er et super lækkert ur du har købt dig der, tillykke med det. Jeg har selv et Seamaster - godt nok et Planet Ocean, og det er jeg super glad for.
Lige nu med: Planet Ocean Ref. 2200.5000.
Svar
#7
Klassisk Seamaster som man ikke går galt i byen med tillykke med den,det er et ur som har
som har lagt de første spire hos mange til urtosse syndromet Icon_mrgreen

Ikke min personlige favorit
men vi skal jo heller ikke alle gå med det samme ur Icon_cool
Svar
#8
Uret på billedet er ikke et 2531.8000 ud fra, hvad jeg kan se; men en mid-size version af SMP - det håber jeg du er klar over? Icon_question
Svar
#9
Sløjdlæreren Skrev:Uret på billedet er ikke et 2531.8000 ud fra, hvad jeg kan se; men en mid-size version af SMP - det håber jeg du er klar over? Icon_question

Så må det være billedet der er forkert, for jeg har fået oplyst ref. nummeret af sælger... Hvor kan du se forskel?
Svar
#10
Datoen sidder helt ude ved lynetten - på full size udgaven skal du kunne se noget af markeringen mellem datovinduet og lynetten

Icon_e_wink leJ
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)