Tråden om mine remme.
Det er jo ikke et originalt vintage, så de fremstilles stadig rundt omkring.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
OK, nu vil jeg drille dig lidt nopanic - (tænker lidt på din "heltoppeidetrødefelt" post om Pan. plagiater )
såvidt jeg kan se står der på det ene spænde:
GPF mod dep (Guido Panerai & Figlio , modele deposee ( Guido Panerai & sønner, mønsterbeskyttet))
Dvs: enten har du en formue syet ind i din ene rem, eller "Gys i Hytten" - - en kopi ? Icon_e_biggrin
jeg mener, i modsætning til det der kiksede ur-site du linkede til, er her er jo ikke tale om lidt lån af design
& lidt fiflen med buzzwords som MAS 10 / Marina Militare / lidt "alternativ"stavning - osv.
der er jo tale om et direkte, carbon-copy af et GPF spænde - - - Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Svar
Det har du jo på en måde ret i, men da det ikke er muligt at købe disse spænder fra Panerai eller deres samarbejdspartnere, ser jeg det ikke som at jeg snyder firmaet.
Derfor mener jeg ikke at der skader nogle, heller ikke de mennesker der sælger de orginale brugte spænden for en mindre formue.

Desuden vil jeg nu ikke men den tråd du snakker om var "heltoppeidetrødefelt" blot en undren over at man som dansk firma kan sælge disse ure lovligt.
İmage
Svar
overdrivelse fremmer som bekendt forståelsen - så jeg vil rette min tekst til:
"din tilbagelænede post" om: Jeg fatter ikke sådan noget kan tillades !
Sorry Icon_e_biggrin - Happy ? Icon_e_biggrin
Svar
Jeg har da hele tiden været happy Icon_e_wink
İmage
Svar
Hej Nopanic

En happy mand med falske spænder på sine remme, eller hvad mener du med Happy. Icon_question

MVH Peter
İmage
Svar
peter Skrev:Hej Nopanic

En happy mand med falske spænder på sine remme, eller hvad mener du med Happy. Icon_question

MVH Peter

Jeg svarede på dette spørgsmål, Peter.

Bjørn H. Skrev:overdrivelse fremmer som bekendt forståelsen - så jeg vil rette min tekst til:
"din tilbagelænede post" om: Jeg fatter ikke sådan noget kan tillades !
Sorry Icon_e_biggrin - Happy ? Icon_e_biggrin
İmage
Svar
peter Skrev:Hej Nopanic

MVH Peter

Kan vi da ikke bare kaldedet en hyldest til det originale spænde?

BR
Morten
Svar
Så fik jeg ny tråd der lige skulle prøves.

İmage

İmage

İmage

İmage
İmage
Svar
Ser godt ud Nicolai.......

Og lidt småligt igen med kommentarer om de spænder, men det vil aldrig stoppe. Bær dem med stolthed.

Torben
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)