Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej Morgan
Så flyt, hvis du ejer et hus i københavnsområdet til 5 millioner, kan du købe noget tilsvarende i Jylland for 1,5 til 2 millioner, og så er der plads til en frygtelig masse ure og fede biler oveni, så hvornår flytter du til fastlandet.
MVH Peter
•
Svar: 129
Tråde: 16
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
hej drenge .
morgan det er rigtigt at lønnen er laver i det jyske
end i københavn
men det handler ikke om hvor meget man tjener
men om hvilke ure man køber .
mvh jmj.
•
Svar: 350
Tråde: 19
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Tror de 50.000 passer fint nok. Det med, at der er nogen, som ser Rolex over det hele kommer sig måske lidt af "Bilejeren med en gul bil, ser gule biler over alt". Altså man holder lidt mere øje med det man også selv har.
Casio DW5600
Omega Seamaster Cosmic
Rolex 16600
Rolex 16610LV
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej Morgan
Hvis du kan finde et sted i København hvor jeg kan tjene tre gange så mange penge som jeg gør nu, er jeg da nok villig til at flytte, men jeg tror ikke helt at du er bekendt med lønningerne i Jylland når du skriver sådan.
MVH Peter
•
peter Skrev:Hej Morgan
Hvis du kan finde et sted i København hvor jeg kan tjene tre gange så mange penge som jeg gør nu, er jeg da nok villig til at flytte, men jeg tror ikke helt at du er bekendt med lønningerne i Jylland når du skriver sådan.
MVH Peter
Det er for mit fag. Ikke en generel betragtning. Og realistisk set er det nok index 2.0-2.4 i forskel når man regner det hele med. Og ikke 3.0 som jeg skrev.
Mvh Morgan
•