Besøg Hos "Franz Jaeger & Me", København
Fredag var jeg inde i City og snuse lidt rundt og kom så forbi "Franz Jaeger & Me" forretningen i Gothersgade 31 i Kbh...

Per Henriksen, ejeren, er altid super venlig og har stor viden omkring ure, så det altid er en fornøjelse at komme i hans forretning og se det store udvalg.

Her er et par fotos..

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Tak Per, for en behagelig oplevelse, og fordi jeg måtte tage fotos! Icon_e_biggrin
Mvh., Bo.
Svar
Jeg blev jo så lidt forelsket i Daytona'en med sort skive...

Kun en måned gammel, med plasticfolierne intakte, og købt hos Klitgaard i Aalborg. Så Per og jeg lavede en handel.. jeg foreslog min Sea-Dweller 16600 (V-serie) og min 3 måneder gamle Panerai 312 mod Daytonaen - lige over!

Deal done! Og jeg er rigtig glad for det!

Her er et par fotos... skal nok vise flere senere:

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Læg mærke til Landekoden på certifikatet: 235

Det er lidt interessant, da jeg aldrig har set den kode før! Den er i hvert fald ikke oplistet på http://www.oysterworld.de eller andre steder online. Det ser ud til, at hver Rolex forhandler i DK har hver sine kode... Sverige har også 5, i øvrigt.

Så landekoderne for DK ser således ud:

226 - Danmark
228 - Danmark
231 - Danmark
233 - Danmark
235 - Danmark
Mvh., Bo.
Svar
Dén handel kan jeg altså godt forstå ! Hvor ser Daytonaen da bare for fed ud på din arm - perfekt størrelsesforhold !!! Total klasse !!! Din laid back stil bidrager så også til en del af Daytonaens udtryk, så godt gået - alt i alt. Jeg glæder mig til at se flere fotos af dig og "dyret" Icon_e_biggrin
De venligste hilsner, John
Svar
Lækkert ur. Tillykke.

Det var ikke et bytte jeg ville have gået med til, men kan kun tro at FranzJ er mere end tilfreds. Icon_e_wink
Svar
Totalt lækkert valg! ...sikke en julegave at gi' sig selv! 1000 x TILLYKKE Icon_mrgreen Icon_mrgreen

Er det din første Daytona? ...hvad synes du?
Svar
Flot flot - Hvordan fordeler sorte og hvide Daytonaer sig inden for de sidste år mon?

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Godt spørgsmål. Jeg har læst flere steder at den hvide er lidt mere populær og nemmere at aflæse en den sorte.
Men mon ikke det er ret tæt på 50/50
Svar
Daytona er et ultra lækkert ur! Tillykke, håber du forbliver glad for dit bytte..

Skal dog lige forhøre mig, hvad star en Pam 312 i, som ny og som 3 måneder gammel?
Omega SMP 300
Rolex 5512
Rolex 1680
Rolex 1680/8 YG
AP 15300
Svar
På Paneristi går de til lige under 40k (35 til 43k) i den stand og en 16600 i den sidste serie som blev produceret ligger vel omkring 30k i brugt.

Så hvis "Sea-Dweller" havde solgt urene seperat havde han nok nemt kunne spare 10k. Men den slags tager jo tid og tålmodighed og når først man vil have et ur så er der ikke noget at gøre. Franzj skal jo også tjene lidt på det og man får et fedt ur med hjem samme dag.
Svar
jeg syntes at det lyder som en fin byttehandel STORT tillykke med det Icon_cool
To fede ure du må slippe, men et FEDT FEDT ur du fik med hjem. Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)