Afstemning: Hvad mener du om et selvstændigt Breitling Forum ??
Ja
Nej
[Vis resultater]
 
 
Skal vi have et selvstændigt Breitling forum ??
#1
Der er udtrykt ønske om et selvstændigt forum for Breitling...

Skal - skal ikke...

Hilsen
Jan Kirk
Svar
#2
Jeg har stemt ja- det kunne være fedt med et breitling forum Icon_e_smile

Hilsen
NW
Svar
#3
hej drenge.
jeg vil også gerne stemme ja , men hvordan gør jeg???

mvh jmj.
Svar
#4
Tja, hvorfor ikke?
Se bare på Panerai forum, der kan godt være langt mellem snapsene og stortset alle indlæg handler om... "har I set min ny rem"!
Godt nok et stykke tid siden, jeg sidst have et BreitBling...undskyld Breitling ( 1.gen. Old Navitimer).
De laver helt sikkert nogle Ok modeller i deres udvalg og f.eks. Navitimeren er vel, historisk, på omgangshøjde med flere af de mærker der er repræsenteretpå Vintageures forum.

Så, ja herfra.
Mvh
Guru13

____________________________________________________
"En mand med ét ur ved,
hvad klokken er.
En mand med to ure,
kan aldrig være sikker."
Svar
#5
Husker jeg forkert eller har vi ikke engang haft et selvstændigt Breitling forum? Som jeg husker det blev det nedlagt efter ganske kort tid pga. manglende aktivitet...Har dog alligevel stemt ja. Icon_e_smile
Svar
#6
Ved ikke rigtigt.

Der er i forvejen temmelig dødt i perioder på de forum vi har i dag.
I bund og grund er jeg nok ligeglad, om det er et selvstændigt forum eller ej.
Jeg læser alligevel alle indlæg, ligegyldig hvor de er placeret i forummet.
Svar
#7
guru13 Skrev:Tja, hvorfor ikke?
Se bare på Panerai forum, der kan godt være langt mellem snapsene og stortset alle indlæg handler om... "har I set min ny rem"!

Netop af samme årsag stemmer jeg nej. Jeg kan også vende rundt at spørge: Hvad ville et Breitling forum gavne? Flere indlæg om mærket? Højere kvalitet i indlæggene? Jeg tror det ikke... Icon_e_sad Jeg syntes Breitling er et ganske udmærket mærke og absolut på vej frem, men kom der et separat forum ville jeg ikke komme meget på besøg. Kommer indlæggene på det fælles forum vil jeg bestemt bidrage nu og da, hvor jeg kunne...

/Mads
Svar
#8
Jeg var fortaler sidste gang, men det blev da ikke rigtigt benyttet..... <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=5649" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=1&t=5649</a><!-- l -->

Men klart ja, herfra..... Der er generelt også mere Breitling snak nu, end for snart 2 år siden...
Svar
#9
DonWerner Skrev:Husker jeg forkert eller har vi ikke engang haft et selvstændigt Breitling forum? Som jeg husker det blev det nedlagt efter ganske kort tid pga. manglende aktivitet...Har dog alligevel stemt ja. Icon_e_smile

Jeps Icon_exclaim .

Vi har haft et Breitling forum. Men den gang viste det sig, at der var ”for langt imellem snapsene”, og derfor nedlagt/overflyttet til det generelle forum.

Har selv kun, et enkelt Breitling, men måske der nu er endnu flere Breitling ”fan´s” her inde.
İmage
Mvh Palle A.K.A Clubman
Svar
#10
Så slipper i for at søge.... <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=5654" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=1&t=5654</a><!-- l -->
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 10 gæst(er)