Moon watch
#1
Først man må ikke slå ihjel Icon_e_wink


Kan man eller kan man ikke med held smide en lækker gummi rem på sårn en fætter og som tillæg hvad siger folk til en lysebrun / mellembrund skind rem med foldespænde og er der nogen ideer.

Jeg kan godt lidt aligator men er ikke sikker på den holder
Svar
#2
Jeg synes absolut at brun alligator holder 100 % på et speedmaster.
Da jeg havde mit Speedmaster sad der en brun rem på og jeg elskede det.

Men smag og behag er så forskellig, hvilket i den virkelige verden og herinde er skyld i nogle sjove/interesante tråde.

Go for it Icon_e_biggrin
Svar
#3
Hvis du spiser kød er du med til at slå ihjel. Det vil så løse dit læderproblem, for en speedmaster behøver ikke en alligator dræbt til formålet (med mindre det er et hvidskivet BA - og du skriver jo moon-watch)

Den skal, hvis den skal på læder, over på en mørkebrun eller sort kalvelæder rem - ikke for tyk (ellers bliver Benny/speedy vred) - for det kom den skal i høj grad også med naturligt.

De der kalveskind, de kommer fra huder som har været betræk på det hakkede oksekød du fik i sidste uge på din spagetti bolognese. Du har så dræbt for at æde, ikke for at gå med ur Icon_question

Er du rent vegetar og har modstand mod læder af alle typer (af med skoene - men stor respekt for det, jeg ville aldrig selv kunne se et slagteri i.r.l. og hader slagtninger - Jeg så en ko i Afrika blive stukket i halsen i TV igår og sov ikke godt om natten garanterer jeg, så jeg er overfølsom overfor det - men kynisk nok til at spise kød) så er det metal der gælder for speedmasteren.

Du bestemmer.

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#4
Jeg har haft monteret denne Hirsch rem på min Speedy - er dog vendt tilbage til lænken (sorry, John Icon_redface )

İmage

İmage

Ovenstående rem er en "Principal", men også "Medici" fra Hirsch ser godt ud på Speedy. Hirsch laver nogle serier af remme - også i gummi - som slutter helt tæt til en Speedy.
De venligste hilsner, John
Svar
#5
Joepete Skrev:Jeg har haft monteret denne Hirsch rem på min Speedy - er dog vendt tilbage til lænken (sorry, John Icon_redface )
Helt ok med mig - jeg har skam ogå min ene på lænke - orignal naturligvis
İmage
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#6
Jeg er vild med min Speedy på 1498 lænken - vist nok den første Speedy lænke, som kom med massive led (?) Nogle mente at den var for kraftig til uret, men jeg synes, at den er spot on Icon_e_biggrin

İmage

İmage
De venligste hilsner, John
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)