Seiko guld ur
Har arvet et Seiko quartz ur..uret er på bagkapsel stemplet 7n22-s002 18 k 390620 og indrammet 18 k 750.
Kender nogen af jer dette ur og måske fortæller hvornår uret stammer fra?
Hilsen Karsten
Svar
Velkommen til forum, Karsten Icon_e_wink

Et stort, godt og skarpt foto af både urets front og bagkasse ville hjælpe rigtig meget på tingene.

Hvis du er i tvivl om, hvordan du uploader billeder, så er der hjælp at hente her:

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=10&t=8335" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=10&t=8335</a><!-- l -->
De venligste hilsner, John
Svar
Jep hit med billeder Icon_e_biggrin Men "18 K 750" i skjold er i alle fald 18 karat massivt guld. (hop ikke op i loftet, du blir ikke millionær, men guld er da altid rart)
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Her er så billeder...så godt som jeg nu kan lave ..med det lys der er til rådighed i dag Icon_e_smile
Håber de kan bruges.
Hilsen Karsten
Svar
Der er lidt fnuller på glasset Icon_e_confusedmen uret ser ud som nyt..har været meget lidt brugt.

Regner da heller ikke med at millionerne ruller , men et eller andet er det vel værd Icon_question
Svar
Der er quartz urværk som gør uret meget uinteressant for os her. Urkassen indeholder måske 2 - 3 gr. guld regnet i finguld... Finguld koster ca. 160 / gr.
J.
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Ok...jeg undskylder meget at have langt mit spørgsmål ind her.
Svar
oksborg Skrev:Ok...jeg undskylder meget at have langt mit spørgsmål ind her.

Det kræver på ingen måde nogen undskyldning Icon_e_biggrin
Hvis man ikke skulle kunne spørge her, hvor så ?

Du må ikke misforstå folk. Alle er enormt hjælpsomme herinde.
Men quartz ure er ikke den store interesse magnet.

Det gør det nødvendigvis ikke til et dårligt ur, og hvis du har arvet det, har det måske en værdi pga. dette.
Men egentlig salgsværdi er nok begrænset.
Svar
Kim T Skrev:
oksborg Skrev:Ok...jeg undskylder meget at have langt mit spørgsmål ind her.

Det kræver på ingen måde nogen undskyldning Icon_e_biggrin
Hvis man ikke skulle kunne spørge her, hvor så ?

Helt enig !! Icon_e_smile

Tror nu heller ikke, at det var Tio Malo´s hensigt at give udtryk for det modsatte.
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Jeg har en meget stor samling af ure..bl.a Saiko fra 50/60 og 70 erne mange automatic ure og heriblandt nogle meget sjældne.

Jeg ved ikke om jeg har misforstået noget ved denne udtalelese ....som gør uret meget uinteressant for os her jeg synes nu ikke der er så meget at misforstår og synes det er lidt af en arrogant måde at skrive på, og ikke mindst at byde velkommen på.

Hilsen Karsten
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)