Jørgen Krognos
Tak til Jørgen Krognos for min kones første ordentlige ur.

Hun ville ikke, indtil nu, have et ur der er for dyrt (alt er jo relativt), mekanisk og mærkevare er noget pjat. Men da uret kom var det ret nemt. Hun snuppede sit Omega Speedmaster day/date og sagde, at det ville hun da gerne gå med.

Best regards
Morten
Svar
Jeg havde fornøjelsen at besøge Jørgen forleden.
Jeg skulle sælge et JLC ur og køber ville gerne have det ægthedsvurderet.
Jeg havde mailet med Jørgen, som jeg vidste at andre i København havde brugt, køber kommer fra Sverige så det var nemmest med Jørgen.
Jørgen fortalte, kiggede på uret, fortalte videre og videre Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin , og sagde ok for det.
Meget hyggeligt møde og køber sagde efterfølgende at han godt forstod at "vi" (vintageuge) brugte ham Icon_cool

Tak til Jørgen.
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
HG Skrev:Jeg havde fornøjelsen at besøge Jørgen forleden.
Meget hyggeligt møde og køber sagde efterfølgende at han godt forstod at "vi" (vintageuge) brugte ham Icon_cool

Tak til Jørgen.
Det kan kun bekræftes - helt igennem ordentligt menneske med ur viden og forståelse for vintage
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jørgen "godkendte" også mit JLC han er en SUPER fyr.
Svar
enig. Jørgen er en super venlig mand, og hans datter, som er ved at blive kørt ind i bixen, er lige så sød og kompetent som farmand. Altid værd at besøge for en sludder. Og et service af lidt mere komplicerede chronograph værker (han elsker Zeniths El-primero) er hans speciale...

Mikael
Svar
Enig Icon_e_biggrin Jørgen og co er fantastisk flinke, kundeservicen hos Krognos er i super good guy klasse.
Peter Ravn
Svar
Har ikke haft en kæmpe-oplevelse med Jørgen Krognos, men synes nu alligevel han fortjener ros. Det er tit folk har så travlt med kun at kritisere eller komme med feedback, hvis det er af dårlig natur (ikke på det her forum).

Han skiftede batteriet i mit Seamaster hurtigere end jeg kunne tælle til ti - og det er bestemt også ham jeg går til, næste gang noget skal laves.

13 tal i min bog.
Omega Seamaster 300M '08 (ref. 2254.00)
Certina DS Podium Automatic '09 (ref. 674.7029.42.69)
Omega Seamaster 300M '04 (ref. 2264.00)
Rolex Submariner '07 (ref. 16610)
Rolex Turn-O-Graph '05 (ref. 116264)
Nu: Rolex GMT Master II '02 (ref. 16710)
Svar
Udpræget good guy og god service både fra Jørgen, datteren og konen - Jørgen er også af typen, skift et glas medens du venter, kig ind i motoren - men TRAVL mand - sådan går det jo med good-guys
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)