Hvilket ur skal du ha' på til julefrokosten?
#1
Firma julefrokosten nærmer sig og mit DeepSea skal luftes. Jeg vil være casual klædt i form af et par pæne lyse bukser og en mørk sweater. Ingen skjorte, jakke eller slips til mig. Hvilket ur skal I ha' på til julefrokosten?
Svar
#2
Til trods for, at påklædningskodex for årets julefrokost er anført således: - Påklædning: "Tvangfri; men anstændig", er det betonet, at årets julefrokost skal være "lidt stilfuld", med vægt på "stil"
- så det bliver en Constellation.

Hidtil har det knebet lidt i Constellation "segmentet", der indtil videre kun er repræsenteret med denne:

İmage

Men en deltager ankommer med "mit nye ur", der er magen til nedenstående:
İmage
.... så bliver det ikke urets skyld, såfremt tidsplanen skrider Icon_e_wink

Ha' nu nogle rigti' goe' julefrokoster rundt omkring...
- og lad for himlens skyld være med at demonstrere det nye dykkerurs vandtæthed ved at lade det synke til bunds i en fadøl.
Det er synd for fadøllen, uret klarer det fint; men det bliver forbandet klistret Icon_mrgreen

TC - Med venlig hilsen - Geodoc
İmage
Svar
#3
Firma julefrokost: AP RO Jumbo
Juleaften+juledag: PP Nautilus Jumbo
Div. sild/snapse-julefrokoster i dec: Rolex Daytona ref. 16520

/Mads
Svar
#4
Julefrokost i år - semi-højtidelig - casual dress i invitationen:
İmage
Eftermiddagshygge med lidt familie i Tivoli og på slappe af steder:
İmage
Juleaften:
İmage
Nytårsaften - nok mere stil:
İmage
TROR jeg
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#5
İmage

Så skal det nok være lidt toolwatchagtigt, så den gamle Sinn 756 fordi:
• Har stooore visere; så kan jeg se når jeg så småt skal hjemad
• Har kraftig lumen; hvis det kniber med gadebelysningen
• Har modstandsdygtig kasse; når jeg alligevel vælter efter forretten
• Er vandtæt; skal garanteret vaskes dagen efter
• Har dato; så jeg har en fornemmelse af hvor længe jeg har været i byen
• Chronograf-funktionen ved jeg sgu ikk' lige hvad jeg skal bruge til...

Og husk, du ved du er fuld når du forsøger at børste noget væk fra skulderen, og opdager at det er gulvet...

MVH Lars U
Svar
#6
Lars U Skrev:Og husk, du ved du er fuld når du forsøger at børste noget væk fra skulderen, og opdager at det er gulvet...

MVH Lars U

Og husk at man IKKE er fuld, hvis man kan ligge ned uden at holde fast Icon_cool
Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#7
Der skal solidt kram til!
Jens-Kristian

İmage
Svar
#8
Jeg tager mit JLC på kommer jeg så til at kede mig kigger jeg bare på klokken Icon_cool
Svar
#9
Da jeg er en af samfundets udstødte Icon_cry, skal jeg slet ikke til nogen julefrokost (udover med familien Icon_rolleyes = kedeligt...) Icon_e_sad HVIS jeg skulle, ville jeg nok vælge mit nyeste indkøb....
İmage
Svar
#10
Julefrokost....hmmmm .... et scoreur.....

Måske noget med erotisk motiv på bagsiden eller sådan noget. Så kan man tage det af og vise borddamen at bag den grå fasade er man en lille frækkert! Icon_razz

Nå sådan et ur ejer jeg ikke så mon ikke det bare bliver en constellation i stål - den passe jo på det hele

İmage

.... og pigerne ved jo godt at jeg er en gammel gift mand, så dem snyder jeg nok ikke alligevel. Icon_e_confused

vh Baun
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)