-
#11
Et VC mangler da også.

Sendt via Tapatalk
Svar
#12
TimeToWatch.dk Skrev:İmage
/Mads
Jeg ville overveje at ofre en nyre for den IWC BP PC... Uden tvivl et af klodens fedeste ure!
__________________________________________
it's pure instinct, you can't learn that!

//Berg
Svar
#13
Enig! Fuck det er sprødt!
Svar
#14
KimT Skrev:Og det er et gammelt Breitling quarts og ikke en Bentley.
Det er ganske rigtigt et gammelt Breitling ur, men det er ikke quartz. Det er et Breitling Navitimer Co-pilot ref. 7652, som blev produceret fra 1968-71. Værket er et manuelt Venus 178 og urets regatta funktion (den lille skive ved 3) tæller baglæns. Bruges ved kapsejlads start.
Dette ur er købt af Kong Konstantin i 1970 og brugt som præmie i en kapsejlads på Øresund.

JK
Svar
#15
jk Skrev:
KimT Skrev:Og det er et gammelt Breitling quarts og ikke en Bentley.
Det er ganske rigtigt et gammelt Breitling ur, men det er ikke quartz. Det er et Breitling Navitimer Co-pilot ref. 7652, som blev produceret fra 1968-71. Værket er et manuelt Venus 178 og urets regatta funktion (den lille skive ved 3) tæller baglæns. Bruges ved kapsejlads start.
Dette ur er købt af Kong Konstantin i 1970 og brugt som præmie i en kapsejlads på Øresund.

JK
Mente bare han skrev om et ældre Breitling quarts engang og tænkte at det var det. Så har han måske flere.
Det VC han har vist for nylig er altså også et spændende ur.

Alt andet lige, bliver det nu meget fedt med noget tv til os nørder Icon_e_biggrin1

Sendt via Tapatalk
Svar
#16
Der kommer vist også et par af hans venner forbi med nogle af deres ure
Svar
#17
Tak for headsup... Det program skal da klart ses! Godt man har PAKKE 3 Icon_party
Svar
#18
Jep lagt i kalenderen det skal ses.
Svar
#19
Jeg synes godt om uret fra AP og den spøjse sag fra Breitling. Nautilus er dog ikke længere min kop te, idet jeg er skuffet over lænken til PP's stålure.
Svar
#20
Der er slet ingen af hans ure der frister mig.

FEDT at vi er så forskellige Icon_e_wink
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)