Svar: 1,025
Tråde: 70
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej John
Selv tak for handlen, det PAM jeg fik i bytte er også helt som beskrevet, så kan også kun anbefalde dig som good guy
Er sikker på du bliver rigtig glad for det nye, super fedt ur !!!
•
Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Købte et DeepSea, hvor min PAM indgik i handlen.
•
Svar: 2,424
Tråde: 158
Modtaget Likes: 161 i 80 svar
Givet Likes: 28
Af en god kollegas kone, havde jeg fået til opgave at anskaffe et gedigent ur til manden, som en 40 år fødselsdagsgave.
Drømme uret (Omega SMP 300m) fandtes annonceret på Vintageure.dk af Dreamwatch.dk v/Micki Jensen.
Ved besigtigelsen fandtes ur og udstyr i nøje overensstemmelse med annoncens beskrivelse og de tydelige billeder.
På min medbragte Vibrograf blev urets gangparametre målt, og de var ikke ringere end på et nyt ur.
Handelen med Micki Jensen var præget af en omhyggelig, professionel og imødekommende betjening.
Jeg vil uden mindste forbehold anbefale Dreamwatch.dk v/Micki Jensen
Med venlig hilsen - Geodoc
Redaktør Omega Forum på Urforum.dk
•
Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Geodoc Skrev:Ved besigtigelsen fandtes ur og udstyr i nøje overensstemmelse med annoncens beskrivelse og de tydelige billeder.
På min medbragte Vibrograf blev urets gangparametre målt, og de var ikke ringere end på et nyt ur.
Hvor er det altså bare vidunderlig nørdet og ha' sin egen Vibrograf. Endnu mere nørdet er det og medbringe den til en urhandel for så liiige og måle uret inden handlen afsluttes! Respekt herfra!
•
Svar: 1,025
Tråde: 70
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Hej Torben
Det var en fornøjelse at have besøg af dig, samt alt dit fine udstyr

Da min kone så det, sagde hun: "Hva fanden er den til"
Men ja det er max respekt at møde om med den under armen
Torben kan i andre også rolig handle med, 100% flink og real.
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Ja både Micki og Torben kan man trygt handle med, og Micki giver endda 2 års garanti på alle hans ure.
MVH Peter
•