my subject sexy watches was removed by one of the censors in this forum.my subject was not offensive in anyway.i recieved one very nasty reply.i answered in exactly the same format,to that person.it was meant to give a little humor to this forum.this is not a democratic forum,when a forum moderator can remove a subject.just because he does not like it.willy the angry
•
Svar: 1,094
Tråde: 151
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Vi har igennem efterhånden mange år haft et rigtigt godt forum, Jan, Michael og Morgan har styret det godt, og heldigvis har de ikke berøringsangst for at fjerne destruktive indlæg som skaber splid på forum.
Så stor ros for det gode arbejde i 3 udfører, jeg er sikker på at i også vil holder den linie i fremtiden, så vi vil bevarer et forum med en god og seriøs ånd og tone omkring ure, det er trods alt dette forums hoved formål.
Mon ikke de fleste af os ønsker en sober og positiv tone herinde også i fremtiden.
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
As we say in Danish Willy: Gå efter bolden og ikke manden. This was where you failed. The reply was not nasty but yours was a personal attack.
I don't understand why you are bringing this up again.
BR
Klaus
•
Bjarne Skrev:Vi har igennem efterhånden mange år haft et rigtigt godt forum, Jan, Michael og Morgan har styret det godt, og heldigvis har de ikke berøringsangst for at fjerne destruktive indlæg som skaber splid på forum.
Så stor ros for det gode arbejde i 3 udfører, jeg er sikker på at i også vil holder den linie i fremtiden, så vi vil bevarer et forum med en god og seriøs ånd og tone omkring ure, det er trods alt dette forums hoved formål.
Mon ikke de fleste af os ønsker en sober og positiv tone herinde også i fremtiden.
Citat:
willy.do you even know what my subject or reply was about ?
•
KlausM Skrev:As we say in Danish Willy: Gå efter bolden og ikke manden. This was where you failed. The reply was not nasty but yours was a personal attack.
I don't understand why you are bringing this up again.
BR
Klaus
Citat:
your command of the english language is maybe not so good.when you write a reply in that manner to anyone born in england.believe me klaus,it is not very polite or nice.that is the reason i answer in your own choice of words.maybe this is just about a mix up in communication.willy
•
Morgan Jones Skrev:You are right. It's not democratic.
Have a good WE.
Sincerely,
Morgan 
as long as it is fair.and is there as a honest forum.ok.

willy
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
It must be a mix up but I am glad you understood it anyway.
BR
Klaus
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej Willy
Hvis du har problemer med folks svar på engelsk, synes jeg at det er på tide at du begynder at skrive på dansk, da du kan svare på svar der er skrevet på dansk behøver du vel ikke at svare tilbage på engelsk, siden du forstår de danske indlæg så godt må du jo være ret godt danskkyndig.
MVH Peter
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Citat:Hvis du har problemer med folks svar på engelsk, synes jeg at det er på tide at du begynder at skrive på dansk, da du kan svare på svar der er skrevet på dansk behøver du vel ikke at svare tilbage på engelsk, siden du forstår de danske indlæg så godt må du jo være ret godt danskkyndig.
Jeg kan godt forstå at (vi) danskere ikke opfattes som specielt fremmedvenlige...
Utallige udlandinge som bor her kan sproget muntligt men skriver på engelsk.
Hvorfor er dette gang efter gang opfattet som et problem ? ALLE i DK ,og i hvert fald her, kan engelsk nogenlunda...
Spørgsmålet er kommunikation og ikke det, på hvilket sprog den kører...
Eller har jeg misforstået noget ?
John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•