ClausT Skrev:Claus_K Skrev:Jeg skippede jo selv min JLC for en Pam112...og jeg fortryder det aldrig 
Lov nu ikke for meget. Dit Longines Legend Diver, samt dit JLC var jo også keepers......
Ja, JLC'en var dit "grail".....
Det var det

...og det er det sådan set stadigvæk; for jeg har helt sikkert stadig et JLC som "grail" (meget vel et MC Memovox igen). Men pt. er jeg stadig en "one watch guy" (af ure over 10K)...og her det altså 112'eren, med en kneben sejr...simpelthen fordi designet smelter mit hjerte
Vælger jeg (igen) at kaste yderligere flere tusinder i denne hobby, går jagten helt klart ind efter en JLC - det er for mig stadig
det urmærke, som overordnet set har den "bedste horologiske historie"...hvor alt går op i en højere enhed...her kan Panerai slet ikke være med.
Min Legend Diver røg kun, pga. det overlappende (compressor-)design med JLC'en

...Legenden er sq et super ur, ingen tvivl
Med til historien hører også at selvom jeg altid har været forelsket i PAMs så har jeg holdt mig fra dem pga. størrelsen. Men en dag hos Bo (hvor jeg var i et helt andet henseende), så prøvede jeg én, og så var jeg solgt...og jeg vidste at jeg måtte ofre JLC'en lige der og da