Hjææælp!!! til køb af ur...
Hvad er det bedste jeg kan gøre når jeg handler med en privat. At der er certifikater med osv. Har i andre råd? Jeg vil jo gerne være sikker på det er den ægte vare jeg køber...
Svar
Ja - der skal være papirer med - hvis ikke skal prisen være lavere og er du i tvivl om en sælger kan du se om andre herinde har anmeldt personen i rette forum
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Hvad er du ved at købe?
Jeg vil ikke mene papir er et must, de kan jo også forfalskes ret nemt!

Husk det gode gamle råd, køb sælger før du køber uret!

//Berg
Svar
sommerlund84 Skrev:Hvad er det bedste jeg kan gøre når jeg handler med en privat. At der er certifikater med osv. Har i andre råd? Jeg vil jo gerne være sikker på det er den ægte vare jeg køber...
Alt tilbehør er vigtigt at have med ifht. prisen, men det siger ikke så meget om ægthed.
Hvis man kan forfalske uret, kan man jo også sagtens forfalske en kasse og nogle papirer Icon_e_wink

"Køb sælger" som man siger, hvilket betyder referencer, referencer, referencer.
Og er du i tvivl så få uret verificeret hos en urmager. De fleste urmagere vil gerne yde denne service mod et lille vederlag.
Hvis du vælger at mødes med sælger hos en urmager for at få uret tjekket, så husk dog at ringe til denne og lave en aftale på forhånd.
Svar
Mange tak for de brugbare svar...
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)