Svar: 472
Tråde: 16
Modtaget Likes: 3 i 1 svar
Givet Likes: 4
hhmmm er det ikke muligt, at bøje/stramme "click wiren"

.
Her er et billede af en tension spring(ringen) og en click wire til Rolex.
Eller har de nye subér ikke et sådan system

.
•
Svar: 33
Tråde: 2
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Systemet i GMT C ser ud som illustreret nedenfor, jeg gætter på at den nye Sub bruger et ligende system?
•
Svar: 472
Tråde: 16
Modtaget Likes: 3 i 1 svar
Givet Likes: 4
Peter_H Skrev:Systemet i GMT C ser ud som illustreret nedenfor, jeg gætter på at den nye Sub bruger et ligende system?
Ja, okay

.
Så kan der jo, være et problem med én af de tre ruller, eller fjederringen

.
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej Piberyger
Jeg siger absolut ikke at det er farligt at åbne dit nye Rolex, bare at sådan noget gør man ikke ved et nyt ur, jeg gør det ikke selv selvom jeg sagtens selv kan gøre det, for er det engang gjort er uret serviceret, og det trækker ned på den lange bane, jeg er selv ejer af et Breitling Navitimer fra 1964, der stadigvæk har sit første service tilgode, det skal dog siges at jeg sjældent bruger uret.
MVH Peter
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
peter Skrev:jeg er selv ejer af et Breitling Navitimer fra 1964, der stadigvæk har sit første service tilgode, det skal dog siges at jeg sjældent bruger uret. 
MVH Peter
Tøsedreng

-Nå ikke så alvorligt ment, men det skal jo gå en gang i mellem for at holde olien fungerende og sikre at det ikke surner til, og så kan du da ligeså godt nyde det på armen imedens - jeg bruger mine gamle ure - med forsigtighed - og glæde, og jeg forstår du ikke lige vil bygge en tilbygning med det på armen - men BRUG det - hver gang du trænger til at blive i godt humør

Gamle ure skal gås med regelmæssige
vh
•