Bil til max 100k kr.
Min søster skal skifte en gammel dyr bil ud med en nyere, driftsikker og drift billig bil. Hun har to små børn som ikke kræver barnevogn og har en lille campingvogn. Hun kører måske 15k km om året. Hvad holder værdi'en bedst og er billig når der regnes på totaløkonomi'en.
Hvad har i af bud?
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Jeg ville kigge efter en vw golf 5.
Mvh Kim 
Svar
Der er så mange udmærket biler i den prisklasse på markedet i dag at de gode tilbud nærmest står i kø derude. Icon_cool

Lidt overordnet set ville jeg holde mig til biler fra Tyskland og Asien,
og helt glemme mærker fra England,Frankrig og Italien samt USA.

En Toyota Avensis (lavet i Japan) kunne være en mulighed,
det er en fin bil i god størrelse til 2 børn (og evt. lege kammerater) og den trækker også nemt en lille campingvogn,
sikkerheds niveau er også i orden og den er driftsikker som få. Icon_cool

Du får også lige en outsider mulighed Icon_e_wink

Kia Cerato en bil som er total overset på det danske marked,
modellen er lavet i Korea derfor er den super driftsikker,men den er total overset på det danske marked,
det åbner så op for at der laves en virkelig god handel og der er slet ikke behov for at sætte alle 100k i blød. Icon_cool

Får jeg solgt min Audi skal jeg også ud på markedet og finde noget andet,
jeg plejer at købe til omkring de 100k men i dagens presset brugt marked mener jeg rent faktisk at man kan finde noget der er lige så godt til det ca det halve,
så næste gang sætter jeg ikke sætte 100k i blød. Icon_e_wink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
hvad er vægten på campingvognen ?
Svar
Hej og tak for bud. Jeg checker lige hvad en campingvogn vejer.
Jeg synes en Golf er et godt bud og en god størrelse. Jeg har det stadig sådan at jo større bil (Avensis) jeg dyrerer er den i rep/drift.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Jeg har kigget på Avensis og Golf. Her skal jeg tilbage til 2005 for at finde en bil til under 100k kr. der så ikke har kørt over 150k km.
Mener i at der er bedre økonomi i en sådan frem for en mindre og nyere bil?
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Jeg ville mene det er for gammelt for der er jo stadig slid-dele
Toyota kører. Vist tilbud nu på ny Yaris hvor man får 25.000 for sin gamle bil og så er man nede omkring 100k for en ny
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Min lillebror og hans familie er i samme situation og de kigger på Skoda ved jeg
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Vægten på den campingvogn er et must at vide , jeg ville vælge den mindste/nyeste bil der kunne trække vognen . en ting er anskaffelsespris , de grønne/vægtafgifter er en god del af et bilbudget efterhånden. og nej ville ikke vælge en avensisjeg har selv en avensis (årg 2007 den der blev valgt som årets brugtbil ) den koster 3-4000 kr i grøn afgift og kører 12-13 km på literen , og det er fint hvis man skal bruge pladsen ,men ellers ville jeg vælge mindre.
Svar
hvilken bil har hun nu , skal den med i en handel ? og hvad er standen på den ?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)