Rolex Deep Sea ;-)
#41
Baun Skrev:jeg står uden for inlæget - altså i tråden men ikke inde i et indlæg - her kan man på et indlæg vælge "Citer" eller "Quote" hvis man kører engelsk udgave! Nederste højre hjørne!
Super Baun. Tak. Virker også på DK udgave.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#42
Sea-Dweller Skrev:
Baun Skrev:Til gengæld køber jeg ikke den der med at DS kan gå meget længere ned. Jeg holder mig til hvad der står på skiven!
vh Baun

Link: Her er det skåret ud i pap....

er det sådan en slags beskedenhed at Rolex ikke skriver det på skiven så?

vh baun
Svar
#43
Baun Skrev:
Sea-Dweller Skrev:
Baun Skrev:Til gengæld køber jeg ikke den der med at DS kan gå meget længere ned. Jeg holder mig til hvad der står på skiven!
vh Baun

Link: Her er det skåret ud i pap....

er det sådan en slags beskedenhed at Rolex ikke skriver det på skiven så?

vh baun

Det er vist bare igen et typisk eksempel på "over-engineering" fra Rolex' side.
Mvh., Bo.
Svar
#44
Syntes det er fedt at de bliver testet ud over hvad fabrikken skriver på skiven
(ved JLC gør det samme),måske det er med til at gøre at uret kan klare hvad skiven siger i længere tid uden service fordi den faktisk er bygget til at gå endnu dybere.

Troede faktisk ikke at folk herinde gå så meget op i hvor langt deres diver kunne gå ned Icon_e_wink
Svar
#45
jacob jensen Skrev:Troede faktisk ikke at folk herinde gå så meget op i hvor langt deres diver kunne gå ned Icon_e_wink

Det gør jeg heller ikke - jeg er "desk diver", men kan godt lide at sætte mig ind i tingene...
Mvh., Bo.
Svar
#46
jacob jensen Skrev:Syntes det er fedt at de bliver testet ud over hvad fabrikken skriver på skiven
(ved JLC gør det samme),måske det er med til at gøre at uret kan klare hvad skiven siger i længere tid uden service fordi den faktisk er bygget til at gå endnu dybere.

Troede faktisk ikke at folk herinde gå så meget op i hvor langt deres diver kunne gå ned Icon_e_wink

Jeg tror alle de gode urmærker tester urene betydelig "dybere" end det der står på skiven.

Jeg husker at den gamle Ploprof var nede på omkring 1350 meter selv om der stod 600 meter på skiven! Med den nye ved jeg det ikke - men mon ikke den også klarer sig. Det tror jeg!

[url]"http://www.hodinkee.com/blog/2008/9/26/omega-seamaster-ploprof-designed-by-jacques-cousteau.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.hodinkee.com/blog/2008/9/26/ ... steau.html[/url]

Men det er stadig det der står på skiven der er "specifikationen"

vh Baun
Svar
#47
KlausM Skrev:Ja tak. Hvordan får jeg navnet med?
Mvh
Klaus
Sørger for at det første quote er efterfulgt af navnet som står inden om brackets- her KlausM - Hvis jeg forstår dit ? rigtigt
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#48
Man tester typisk ure med 125%. Fx. bliver P.O testet til 750m eller 75 bar (swatch service i DK). Den lokale kan som regel maks teste til 20 bar.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 5 gæst(er)