Rolex Deep Sea ;-)
#31
Citat:men efter min mening er den nye PloProf nok et spændende ur, men ikke nogen "konkurrent" til Rolex Deepsea, da det er vandtæt til FIRE gange den dybde, som PloProf kan gå ned til
Uhh... de her hypotetiske fantasidybter er nok ikke det, som afgør kampen om popularitet. PloProf er så outreret for en almindelige (sporty) urbruger, at den går ikke at flashe i bestyrelsesmødet.
Det sjove ang. størrelsesdiskussionen er at - efter sigende - der hvor det rigtigt sker, er moden med de store ure allerede forbi... Det kan så slet ikke ses i gadebilldet endnu.
Jeg venter med glæde den dag, der vil være nogle PloProfs på brugtmarkedet (eller den dag, en Omegapusher skylder mig en tjeneste og jeg kan købe én for indkøbspris Icon_e_wink )
Go´weekend - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#32
DS er klart mere mainstream og vil givet sælge mere. Dybden er for de fleste ganske irrelevant - Omega PP er som Peter beskriver lækkert lækkert, men kræver mere mod at bære end DS
Personligt ville jeg hellere ha Omegaen -

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#33
Konkurent - nja....

Omega kan måske tage et hjørne af DS's marked - altså de brugere der går efter det ultimative dykker tool ur. Men ellers tror jeg heller ikke der er overlap i købersegmentet.

Til gengæld køber jeg ikke den der med at DS kan gå meget længere ned. Jeg holder mig til hvad der står på skiven! Omegaen kan muligvis også gå meget længere ned (i hvert fald kan man vel finde et eksemplar der kan) men det er det fabrikken garanterer der tæller!

vh Baun
Svar
#34
Citat:Jeg holder mig til hvad der står på skiven!

...3900m ned og så ikke en meter længere Icon_e_surprised

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#35
KlausM Skrev:
Citat:Jeg holder mig til hvad der står på skiven!

...3900m ned og så ikke en meter længere Icon_e_surprised

Mvh
Klaus

Når man citerer ser det godt ud at man får med hvem der citeres.

Når man sammenligner 2 ure holder jeg mig til de rekniske specifikationer som fabrikken opgiver, hvis vi skal skære det ud i pap!

vh Baun
Svar
#36
Citat:hvis vi skal skære det ud i pap!
Ja tak. Hvordan får jeg navnet med?
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#37
KlausM Skrev:
Citat:hvis vi skal skære det ud i pap!
Ja tak. Hvordan får jeg navnet med?
Mvh
Klaus


På min kommer det automatisk med, når man vælger "Citer" på det indlæg man vil citere fra (og så kan man jo fjerne irelevante dele, så længe det ikke ændrer betydningen af det citerede.

vh Baun
Svar
#38
Pudsigt Baun.
Det gør den ikke hos mig. Vi er enige om at man trykker på "Quote" og kopierer teksten ind hvor cursor'en står og blinker ikke? Jeg skal vel ikke kopiere noget navn?
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#39
KlausM Skrev:Pudsigt Baun.
Det gør den ikke hos mig. Vi er enige om at man trykker på "Quote" og kopierer teksten ind hvor cursor'en står og blinker ikke? Jeg skal vel ikke kopiere noget navn?
Mvh
Klaus

nej sådan gør jeg ikke -

jeg står uden for inlæget - altså i tråden men ikke inde i et indlæg - her kan man på et indlæg vælge "Citer" eller "Quote" hvis man kører engelsk udgave! Nederste højre hjørne!

vh Baun
Svar
#40
Baun Skrev:Til gengæld køber jeg ikke den der med at DS kan gå meget længere ned. Jeg holder mig til hvad der står på skiven!
vh Baun

Link: Her er det skåret ud i pap....
Mvh., Bo.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)