Rolex Deep Sea ;-)
#11
yes indlægget er væk, brug salgssiden.

Mikael
Svar
#12
Hej Mikael

Det var præcist hvad jeg mente.

MVH Peter
İmage
Svar
#13
Jeg holder meget af min...

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Mvh., Bo.
Svar
#14
Det ER altså bare et drømmeure, Bo Icon_e_wink Tak fordi du deler billederne med os andre Icon_cool
De venligste hilsner, John
Svar
#15
Hmm jeg mangler stadig at blive ramt af DS hammeren... Icon_e_sad Fedt ur, god kvalitet og alt der sædvanlige omkring Rolex, men de gange jeg har haft det på armen har jeg ikke fået den der "det må jeg bare eje..." fornemmelse Icon_e_sad Men mon ikke der dumper et forbi en dag og måske lidt armtid kan ændre min holdning.

jacob jensen Skrev:Det er jeg syntes er rigtig fedt ved DSeren,er at Rolex for første gang har lavet
en seriøs diver i en god størrelse men stadigvæk med deres klassiske smukke design

Ahh vil nu da mene Rolex før har lavet seriøse dykkerure, som på det tidspunkt de blev lanceret var banebrydende på mindst samme niveau som DS Icon_e_wink

/Mads
Svar
#16
Selvfølgelig har de det Mads personlig syntes jeg bare først at det er med DS at deres
dykkerur har fået den rigtig størrelse.(altså det går på størrelse her)

Sub og sd er klart seriøse divere(men for mig i forkert størrelse)
Svar
#17
Deepsea lever meget højt på de tidlige seriøse dykkerure fra Rolex så som Seadweller 1665 og Subs som 55xx. DS er måske det mindst seriøse dykkerur når det kommer til stykket.
Et fedt ur uden tvivl (har selv haft et i knapt et år) men kan det tages helt alvorligt?
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#18
Joepete Skrev:Det ER altså bare et drømmeure, Bo Icon_e_wink Tak fordi du deler billederne med os andre Icon_cool

Det var da så lidt.
Mvh., Bo.
Svar
#19
Ligemeget hvilke dykkerur Rolex ville lave i en "ny" indpakning ville det altid leve på
den status som sub og SD har fået,når det har Rolexs genkendelige diver design

Nu er den jo også en afløser for SDeren så selvfølgelig lever DS videre på dens succes
kan ikke lige se hvorfor man ikke skulle kunne tage DS seriøs Icon_question
Svar
#20
Vi kan vel godt blive enige om at tiden er løbet fra dykkerurene som toolwatch. Her findes langt bedre og mere prof. instrumenter til at klare opgaven og et dykkerur vil i dag højest være et backup hvis alt andet svigter. Derfor giver jeg Klaus ret i at DS nok er det mindst relevante dykkerur fra Rolex. Tilbage i 60-70´erne kan vi tale om relevante dykkerure så SD 1665, Sub 1680 og 5513 er vel nok det nærmeste vi kommer seriøse dykkerure fra Rolex.

Mht. størrelsen følger Rolex bare trenden med store ure. Tilbage i 60-80´erne var 40 mm sportsmodellerne jo også større end datidens 34-38 mm ure som oven i hatten skulle være så tynde som mulige. Men jeg syntes da også det er ganske fint at de laver de nye modeller lidt mere volumiøse for at tilgodese markedet. At jeg så stadig mener 40 mm sidder bedre på armen er en anden sag. Lige som et 5 mm højt og 36 mm stort dress sidder bedre end en 40 mm Icon_e_wink

/Mads
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 4 gæst(er)