Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Givet Likes: 0
Jeg har et Seiko SKX779 (aka. Monster), som vinder 25+ sek. pr. døgn, hvilket er temmelig træls. Jeg har også erfaret, at en winder ikke kan ’holde liv i uret’; uret går simpelthen i stå efter et døgns tid, når jeg opbevarer det i min winder…
Uret er blevet efterset af Krognos hele tre gange (i forbinde med skift af skive + visere samt justering). Jeg formoder, at I andres Monstre er noget mere ’funktionsdygtige’? Skal jeg konkludere, at jeg har gjort et dårligt køb?
•
Svar: 24
Tråde: 9
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Da du ikke har fået andre svar vover jeg pelsen
Uden at være en ekspert på 7S26 værket, så har jeg læst flere indlæg på andre forums hvor der kommenteres på værkets manglende nøjagtighed fra nyt. Se blandt andet nedenstående, hvor der anbefales at eksperimentere med hvordan du opbevarer uret om natten.
http://www.tz-uk.com/forum/viewtopic.php...26#p849884
http://www.tz-uk.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=68447
Jeg mener også at have læst et par indlæg som skrev at det blev bedre efter et par måneder, men kan ikke finde dem lige nu. Er uret nyt?
Mvh
Kenneth
•
Jeg må erkende at jeg aldrig har målt nøjagtigheden på de monstre jeg har haft. De er sjældent blevet brugt..... Men det er ikke unormalt at de er knap så nøjagtige.....
•
Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Tak for svarene.
Certifikatet er stemplet d. 3. juli 2007, og jeg har haft uret i 3-4 måneder.
Mht. 'unøjagtigheden' så er jeg indforstået med, at et automatisk ur i denne prisklasse ikke går 'spot on'. Dog har jeg købt et Orange Monster til min kammerat (fra 2008), og dette går rent faktisk meget præcist. Derfor mine overvejelse. Det er måske ham, der har været heldig, mere end det er mig, som har været uheldig?
Jeg havde dog forventet, at en winder kunne holde liv i uret - at gangreserven kunne holde mere end et døgn i winder efter en hel dags brug.
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Sommetider er det at købe et monster, næsten det samme som at købe en lottokupon, da man ikke aner om man har vundet eller ej, og her tænker jeg på præcisionen.
MVH Peter
•
Svar: 9
Tråde: 2
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
mit 7s26 vinder 10 sek. pr døgn har det os på om natten det er da ok
•