YES! Så fik jeg min "grail"...
#11
Tillykke...

Så kan jeg bedre forstå at din Longines er på salgssiden. Er det også din Breitling som Jan har til salg?
Svar
#12
ClausT Skrev:Tillykke...

Så kan jeg bedre forstå at din Longines er på salgssiden. Er det også din Breitling som Jan har til salg?

Jep til begge to...noget måtte desværre ud. Longines ryger nu egentlig mest pga. det overlappende design - ingen grund (for mig) til at ha' to Compressor-ure Icon_e_wink
Svar
#13
Deres gummirem er helt sikkert rigtig lækker og ser super ud på uret den koster også lidt
(de forærer ikke tingene væk Icon_cool )

Selv går jeg altid med deres lænke på mit Icon_cool Icon_cool

Nu har du også den "rigtige" Compressor så er det vel også nemmere at sige farvel til
den anden Icon_question
Svar
#14
jacob jensen Skrev:Nu har du også den "rigtige" Compressor så er det vel også nemmere at sige farvel til
den anden Icon_question

Ingen tvivl om det. Legend'en er super lækker (ikke mindst til prisen), men den kan nu altså ikke stå mål med JLC Icon_e_biggrin
Svar
#15
Tillykke med en lækker klokke............

Sportsdressur ????

For mig at se er det ren dress (hvilket der ikke er noget galt i) - hvori består det sporty?

vh Baun
Svar
#16
Baun Skrev:Tillykke med en lækker klokke............

Sportsdresser ????

For mig at se er det ren dress (hvilket der ikke er noget galt i) - hvori består det sporty?

vh Baun

Mange takker Icon_e_biggrin

Den indre drejekrans og de røde detaljer, synes jeg er mere sporty end dress...og de tre kroner i det hele taget...men igen...på en elegant måde Icon_cool
Svar
#17
Jeg synes også der er noget sporty over uret. Som Claus K skriver er det de røde detaljer, drejekransen og de tre kroner.

Og så mangler jeg lige at sige at det er et virkelig flot ur ud fra billederne. Det kunne godt få en plads på min ønskeliste Icon_e_smile
Just because you're paranoid
Don’t mean they're not after you
Svar
#18
Det i nævner gør helt klart uret sporty,men også alene vægten og den måde uret sidder
(ihvertfald på min arm) på gør at man ikke som jeg ser det kan kalde det en ren dress.

En LÆKKER klokke Icon_cool Icon_cool
Svar
#19
Hej Claus_K.!
det er en rigtig klokke du har fået,tillykke
her hos mig er det blevet en rigtig keeper Icon_e_biggrin
[attachment=0]<!-- ia0 -->IMG_3109.JPG<!-- ia0 -->[/attachment]
Mvh
Jørn
Svar
#20
Stou Skrev:Hej Claus_K.!
det er en rigtig klokke du har fået,tillykke
her hos mig er det blevet en rigtig keeper Icon_e_biggrin

No doubt! ...det holder så sandelig også med lænke må man sige Icon_cool
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)