because you are not worth it
#11
JK Skrev:Hvorfor skriver flere til "willy" på engelsk?

Jens-Kristian
eehh - han skriver Engelsk, så jeg er udgået fra at Willy ikke kan dansk. Man kan så spørge om det er smart, men min mening er at det er OK, de fleste her klarer at læse engelsk.
Jeg synes det er helt fint at fylde på ved at skrive dansk i kommentarer til sådanne tråde, og ville så kommentere på dansk hvis jeg havde noget. Omvendt, var det i citat til Willy, ja så ville jeg vælge Engelsk og kun der hvor det var i direkte kommentar til Willy.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#12
Ja, jeg har opdaget at Willy skriver på engelsk.
Det er dog ganske tydeligt, at han læser glimrende dansk:
willy Skrev:hi mads,i agree with most of it .but big three no.recent survey usa.lang i........willy the angry
Mads skriver på dansk, hvis nogle ikke har opdaget det Icon_smil

For min skyld kan vi godt begynde at diskutere på udenlandsk, men er det fornuftigt, når det bare er et gimmick?

Jeg skriver gerne på andre fora på engelsk og tysk, men der kan de andre brugere heller ikke dansk Icon_smil

Jens-Kristian
Svar
#13
JK Skrev:Ja, jeg har opdaget at Willy skriver på engelsk.
Det er dog ganske tydeligt, at han læser glimrende dansk:
willy Skrev:hi mads,i agree with most of it .but big three no.recent survey usa.lang i........willy the angry
Mads skriver på dansk, hvis nogen ikke har opdaget det Icon_smil

Jens-Kristian
Der har du da et punkt Icon_e_biggrin
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#14
hannover_dk Skrev:
JK Skrev:Ja, jeg har opdaget at Willy skriver på engelsk.
Det er dog ganske tydeligt, at han læser glimrende dansk:
willy Skrev:hi mads,i agree with most of it .but big three no.recent survey usa.lang i........willy the angry
Mads skriver på dansk, hvis nogen ikke har opdaget det Icon_smil

Jens-Kristian
Der har du da et punkt Icon_e_biggrin
vh


Hvis jeg husker ret, så startede Willy også ud med en påstand om, at han kunne læse alt hvad der var skrevet på Vintageure på et par timer !! Icon_e_smile

willy Skrev:mr hannova.i can read every word ever written in vintage ure .in a few hours and remember most of it.its a talent i was born with.willy
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#15
hi everyone,i read danish very well but only 2000 words a minute compared to 3500 in english.so you see it slows me down this danish.i am very slow writing danish.i hope you do not mind me using english on this forum.i am also not the worlds best on a computer.but if i can help anyone on this forum with english,just ask me.willy the angry.ps.now i will put my huge brain in bed ,goodnight
Svar
#16
Har det nogen som helst betydning, hvis vi skriver på engelsk eller dansk ? Alle kan sproget og det virker som om Willy forstår dansk men udtrykker sig bedst på engelsk.
Sådant er det ligeledes for en del af mine engelske og amerikanske venner som bor i DK.
John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#17
I think I will go to bed....

baun the bad goes to bed..... to sleep!

rgs Baun the bad!

Icon_e_surprised
Svar
#18
Baun Skrev:I think I will go to bed....

baun the bad goes to bed..... to sleep!

rgs Baun the bad!

Icon_e_surprised
quote=willy did you sleep well? or did you do something else well.
Svar
#19
the big three?historicaly you would have to say pp-vacheron-ap.but we have to look at right now 2009.recent survey taken in usa shows that lang is now prefered gift to executive level personal.reasons given are exclusive-rare-handwork,and future investment.patek second place a long way after.rolex was prefered gift to middle management.patek have still their world wide title.but once you are second best with the people who really count money wise.then you are no longer considered to be the king.so with the respect that every watch lover should have for patek.my opinion of big three today would be.in this order lang-patek-ap.and if ap. keep spitting out limited offshores,it will not take long for them to go the same way as vacheron.the world changes very fast now.and once you lose a prestige market it is nearly impossible to get it back. willy the angry
Svar
#20
OK Willy - vi har fattet du synes lang = Lange er nr 1 - og yes det er super ure, men det lidt ensformigt bare at køre løs med at Lange er nr 1 uden at have lidt mere substans i begrundelsen. At man i finanskræse foretrækker kunne jo næsten bruges til Panerai eller OMO margarine

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)