Bedste kronograf køb...
#51
Citat:Skulle jeg have et Hublot ville jeg gå efter et foudroyante modellerne. Den funktion er bare super blæret selv om de koster noget mere end 7750'erne.

SUPER FLOTTE, men de sidder kun i King Power modellerne på 48mm og må siges at kræve NOGET af en kølle.

48mm er bare for stort for de fleste
Svar
#52
[youtube]C15BBY8AOCU[/youtube]

Den er satme fed!
Svar
#53
Køb nu bare det Hublot - her er den helt rigtige model til dig.........! Icon_e_wink

Billede sakset fra nettet.
İmage
Svar
#54
Prøv at se det hublot i denne tråd !
King power All Black Limited ... Det er en fed chronograf ;)
[url]"http://forum.tz-uk.com/showthread.php?190581-Let-me-see-your-dark-knight!&highlight=Kobold+soarway" onclick="window.open(this.href);return false;">http://forum.tz-uk.com/showthread.php?1 ... ld+soarway[/url]
Mvh Søren
Svar
#55
For mig er de bare mere show end go så det ville aldrig være mit valg,
men giver det klaus the buzz så er det da det han skal gå efter. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#56
Hublot er verdensmestre i at selv iscenesætte sig og markedsføre deres ure, men de kan altså godt lave ure. At vi så er nogle fattigrøve der KUN har rettet kanonen ind på BB Chrono modellen som den model vi dømmer Hublot ud fra er lidt trist. De har en helt række komplicerede modeller der kræver høj urmager kunnen at udvikle/fremstille. At Hublot så ikke er det mærke der giver mest value for money kan vi da godt blive enige om. Men det er et fedt indslag i en ellers meget konservativ branche og skal da love for at de sætter nye standarder på mange områder inden for branding og at skabe en fed emotionel feeling omkring deres produkter.

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
#57
Nu var det også BB der var udgangspunktet Mads men ja en mere nuanceret holdning havde da været på sin plads.
På trods af denne debat på flere urfora er jeg ikke kommet længere væk fra mit oprindelige ønske. Jeg kunne stadig godt tænke mig en BB enten den oprindelige Black Magic eller den nye ss/ceramic Evo som linket til i starten. Ser man bort fra værket kan jeg ikke se det helt store kopierings nummer hvor design og materiale valg skulle være taget fra AP. Mon der er nogen der seriøst har sat en tidslinie op for hvem der har introduceret hvad hvornår i form af design elementer og materiale valg og sammensætning?
For mig er det pt. mere et spørgsmål om et sådant ur kan købes og evt sælges igen uden det store tab. Jeg har haft modellen på armen og størrelsen er meget vigtig for mig. Jeg er trods at 195cm og 40mm synes jeg er for småt.

Jeg har kigget på den Blancpain FF og synes det er super fedt. Jeg ser dog at der bl.a også findes en Air Command udgave af samme ur og så er det jeg synes at filmen knækker. Et flyver og dykker ur i ét. Den forstår jeg ikke.

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#58
Så er der vist ved at komme en afslutning på min søgen. I mellemtiden har der været en AP ROO Panda inde over men den er solgt igen. Uret er fundet men ikke landet endnu. VC , Hublot og AP har været overvejet. GO XL også og Breitling Transocean. Jeg er blevet så meget klogere at uret skulle være en elegant sort kronograf i stål med rem. Jeg var idag inde på Strøget (Kbh) og så var det som om det hele faldt på plads. Mærket har været nævnt af flere i tråden her. Fedt ur som gav mig den wow følelse der kan være svær at finde. Bedste kronograf køb? Ja det er tæt på.
Mere info kommer når jeg får den landet. Skal lige ha lidt hjælp fra en god ven Icon_cool
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#59
Omegas ugåede Chrono Diver...(den med 3303 værk)
Er den lækreste chronograph klokke jeg har haft på håndleddet...
Så har du 55-65kr tilbage.
Ellers AP ROO med gummilunette er også fed!!
/SK
Svar
#60
Det er ikke en Omega selv om Chrono Diveren giver meget ur fo pengene. ROO RC er ikke elegant nok men super fed.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)