Fredagsvintage
#71
Her er et Jaeger-LeCoultre af den mere funky slags...

İmage

Fed tråd i øvrigt...damn, hvad har de urdesignere dog spist til morgenmad...Icon_e_wink

Claus

Svar
#72
Vi har gang i grillen og skal ha to rødvin. Skal altså ha ungerne (31 og 28) til at kunne smage forskel på et par forskellige druer Icon_e_smile

Ikke så stort men absolut originalt fra Juli 1965
İmage
İmage
sidder dejligt på armen

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#73
Hej Hannover

Den ser sgu spændende ud, og især bagsiden, er jeg vild med, er den 35 millimeter i diameter eller deromkring Icon_question

MVH Peter
İmage
Svar
#74
Ja spot on 35 mm Peter Icon_e_smile
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#75
Hej

Jeg bærer ligenu mit Panerai Pam1, og selvom den kun er ni år gammel kan den da næsten godt kaldes vintage når vi taler Panerai. Icon_e_surprised

MVH Peter
İmage
Svar
#76
Svensker fra 1942


İmage

vh Baun
Svar
#77
Arbejder hjemmefra idag... så må man godt ha' et ur på hver arm Icon_e_wink

Men hvilken skal man vælge når klokken slår 12!?

Mr. Ed White (105.003-65) !?
İmage

eller RAF "Broad Arrow" aka Omega '53 !?
İmage
Svar
#78
Uha... et godt par....

Jeg ville, når alt kommer til alt, vælge Speedyen - flot stand!

vh Baun
Svar
#79
Ja flot par - også jeg ville tage Speedy'en. Skal jeg være helt ærlig så kan jeg bedre lide efterfølgeren med de "skruede" horn hvilket ikke ændrer ved at jeg af sjældenhed - gerne byttede min 14.012 ud med din Icon_e_smile

İmage

Jeg har vist denne i anden tråd, men vi skal jo holde liv i Fredags vintage. Vetta med valjoux 22 i flot helstål kasse, 40 mm med fed rem der buer med uret - jeg "elsker" det ur som sidder på armen idag. Her vist på en porfyr som er lidt nemmere at fotografere på - end armen

İmage

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#80
Det blev skam også speedy'en der vandt resten af dagen Icon_smil

Selvom 53'eren er ny i samlingen og absolut er en af favoriterne for tiden (forløberen for Railmasteren og et super interessant Omega), så er Ed white øjestenen. 100% original (selv krone og knapper) og jeg kan bare ikke la' den være, selvom jeg har lovet mig selv, at skåne den. Elsker skam også varianterne med "skruede" horn og har da også et par stykker, men straight lugs gør den bare så meget mere stilren. Ikke uden grund at 105.003'eren bliver kaldt "The Quiet Speedmaster" Icon_e_wink

Den må dog se sig slået af tronen (måske) -i næste uge. Har landet nr. 2 på min top 5 speedy ønskeliste, såå... Icon_e_wink
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 4 gæst(er)