Sjov historie "Fandt" Rolex GMT 6542
#21
Den viser desvaerre ikke kun mine billeder naar man trykker naeste, den viser alle billeder som er blevet uploadet. Proev evt. selv at uploade et billede. Dit billede vil osse blot blive et i en endeloes raekke.

Vh

Ovesen
Svar
#22
Altsaa ogsaa billeder som andre har oploadet - jeg har kun uploadeted billeder af mit ur og en bil...

Vh

Ove
Svar
#23
Det ser godt ud det ur. Tillykke med det, det skal du nok blive glad for at gå med!
Omega SMP 300
Rolex 5512
Rolex 1680
Rolex 1680/8 YG
AP 15300
Svar
#24
Ja, den er blevet super flot, tillykke med det. Dejligt at få sit ur tilbage i fin stand efter at man har måttet undvære det i så mange uger.

Mvh Henrik
Svar
#25
ovesen Skrev:Altsaa ogsaa billeder som andre har oploadet - jeg har kun uploadeted billeder af mit ur og en bil...

Vh

Ove
Sikke dog noget mystisk noget - den viser ialt noget med 15 billeder - hvor de 4-5 altså bør være dine og andre, af et naziflag, en nysselig dame, nogle screendumps og en bil - så er helt andres. Det er da en elendig funktion ved Peecee at den ved at man klikker "næste" viser billeder som intet har at gøre med den person som uploader, specielt når et naziflag kommer som det første NÆSTE. Jeg tror dig da helt, det er bare en vældig god grund til i så fald aldrig at uploade til den site

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#26
Jeps, 100% enigt, Hannover - jeg hverken gider, vil eller tør at bruge PeeCee aldrig mere. Vil ikke stille mig som nemt offer for en alternativt tænkende weirdo som muligthvis uploader billeder som går pænt over mine holdningsmæssige og etiske grænser og landets lov... Icon_mrgreen Icon_mrgreen
Cheers - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#27
Min erfraing fra den ene gang jeg på opfordring herinde fra brugte peece, var at mine billeder tilsyneladende lå til offentlig beskuelse på deres site.
Så er photobucket.com langt at foretrække.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)