Hvad ville i betale
Hej

En AP 15300 kan man altid finde, men en Panerai PVD, er jo nærmest umulig at finde til en fornuftig pris. Icon_e_surprised

MVH Peter
İmage
Svar
AP er et langt federe ur og MEGET mere ur for pengene end Panerai´en. Spørgsmålet er hvad du prioriterer. Samlerur eller mest ur for pengene? Giver Peter ret i at PVD Pams ikke hænger på træerne hvorimod AP 15300 kan man altid købe. Så set med samlerøjne er PAM 4 det bedste valg.

/Mads
Svar
Jeg hader at vente på posten!..

To be continued! Icon_e_wink
Omega SMP 300
Rolex 5512
Rolex 1680
Rolex 1680/8 YG
AP 15300
Svar
Lyder MEGET spændende !!!

Glæder mig til at hører mere om denne Pam 4b, den er fandme RIGTIG RIGTIG lækker Icon_e_biggrin

MVH

Jacob
Svar
Nu er der jo ingen der siger det blev en pam 4 Icon_e_biggrin
Omega SMP 300
Rolex 5512
Rolex 1680
Rolex 1680/8 YG
AP 15300
Svar
Du har ret, der er ingen der siger det er en Pam 4b Icon_e_wink

Men kan du så ikke løfte lidt af sløret Icon_question

MVH

Jacob
Svar
Ja, det kan jeg godt. UPS har lige været på besøg. Heldigvis havde jeg fri til at modtage pakken i første forsøg Icon_e_biggrin

Det blev til denne sag:
İmage
İmage
İmage

Lige et par hurtige billeder. PVD'en var i meget bedre stand end sælger havde beskrevet. Det er altid en lækker overraskelse. Det hørte den oprindelige "gummi agtige" rem med, samt oprindeligt pvd spænde. Jeg er glad for at have noget Panerai tilbage i samlingen igen!..

Nu må vi se hvad det bliver til med den AP 15300, men jeg arbejder hårdt på sagen og håber at have lidt nyt at præsentere senere på ugen *krydser fingre*
Omega SMP 300
Rolex 5512
Rolex 1680
Rolex 1680/8 YG
AP 15300
Svar
Tillykke !!!

Det er et RIGTIG RIGTIG fedt Panerai du der har fået fat i.

Hvordan ser spændet ud ?? Det er en af de "gamle" meget små spænder er det korrekt ??

Var papirene det eneste der manglede for at være komplet ??

De gamle PVD Panerai er nu, 100X federe end et "nyt" DLC behandlet ur som skal "ligne" noget det ikke er (jeg ved godt at jeg provokere en masse med dette, men det er nu en gang min mening Icon_e_wink ).

MVH

Jacob
Svar
Hey Lars,

Tillykke - ser kanon ud! Icon_cool Helt enig med Jacob - kan også bedst li' en brugt PVD som har noget patina end en ny PVD'et!

.. synes kun at de bliver federe at at få en slidt belægning.

Icon_e_biggrin leJ
Svar
Tak skal i have.

Det er det gamle korrekte spænde, heldigvis for det Icon_e_smile Mangler diverse papirer og garantikort, men hva faen..

Har haft et DLC 112F, men det var ikke den rigtige følelse, eller look for den sags skyld. Deri er ejg helt enig også.

Det er en rigtig fed følelse at modtage et ur der er i bedre stand end forventet, specielt når der er tale om noget der ikke længere produceres. Og som i soger bliver det jo kun federe når der kommer lidt patina
Omega SMP 300
Rolex 5512
Rolex 1680
Rolex 1680/8 YG
AP 15300
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)