Svar: 225
Tråde: 8
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
peter Skrev:Hej Fabritius
Det jeg skrev med fodboldkampen var bare fordi, at jeg ved at de uddelte konkurrencefoldere til en SAS liga kamp, og til dato har jeg endnu ikke set en fodboldkamp live, og jeg vidste ikke at de også havde sendt det til diverse foraer. 
MVH Peter
Jeg tror nu ikke at det er smidt påen masse fora. Så vidt jeg husker er en af dem der har stået bag spørgeskemaet aktiv bryger på det bilforum hvor jeg så linket. Altså er det ikke fordi de har haft gang i en spamkampagne.
Det kan faktisk også være at det bare var en tilfældig bruger der postede et link uden at han havde noget med Festina at gøre. Det er heller ikke unormalt derinde.
Just because you're paranoid
Don’t mean they're not after you
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej Fabritius
Nu ved jeg ikke hvad for et bilforum du omtaler, og jeg kender kun den ene af de to der står bag spørgeskemaet, og han er sportsnørd.
MVH Peter
•
jacob jensen
Unregistered
Det er en fejl i jeres opdragelse at i ingen interesse har i fodbold
det skal bare være engelsk fodbold
Der er kun ET hold for mig de røde fra Merseyside,tag på Anfield og syng med når The Kop starter You Never Walk Alone (jeg får våde øjne af bare at skrive det) så er man til
fodbold,jeg har selv været der 2 gange og jeg græd begge gange.
Men for No fodbold mennesker er det ikke til at forstå
dansk fodbold siger mig intet jeg ser dårligt nok landskampe.
Meget Off sorry
Jaguar ure siger mig ligeså meget som danske fodbold,kender intet til dem
•
Svar: 2,424
Tråde: 158
Modtaget Likes: 161 i 80 svar
Givet Likes: 28
GTwatch Skrev:Lighed med AP RO... I må have drukket af natpotten
Iøvrigt er det ikke skruer, der er på forsiden af RO. Det er bolte. Man kan ikke skrue en sekskantet skrue i et sekskantet hul uden at rundbarbere alle kanter og hjørner.
Derimod sætter man bolten i og skruer fra bagsiden - hvor de er runde 
Overordentlig tilfredsstillende forklaring. Hvad anvendes kærven i 'bolten' til?
Med venlig hilsen - Geodoc
•
Svar: 1,193
Tråde: 48
Geodoc Skrev:GTwatch Skrev:Lighed med AP RO... I må have drukket af natpotten
Iøvrigt er det ikke skruer, der er på forsiden af RO. Det er bolte. Man kan ikke skrue en sekskantet skrue i et sekskantet hul uden at rundbarbere alle kanter og hjørner.
Overordentlig tilfredsstillende forklaring. Hvad anvendes kærven i 'bolten' til?
Kærven er "synsbedrag" - og dog, den anvendes til at "holde mod" med (man kan jo ikke anvende en skiftenøgle, da bolthovedet er i niveau med lynetten).
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
•
Svar: 537
Tråde: 34
hannover_dk Skrev:GTwatch Skrev:Lighed med AP RO... I må have drukket af natpotten
Iøvrigt er det ikke skruer, der er på forsiden af RO. Det er bolte. Man kan ikke skrue en sekskantet skrue i et sekskantet hul uden at rundbarbere alle kanter og hjørner. Derimod sætter man bolten i og skruer fra bagsiden - hvor de er runde 
Jo jo - den var nok lidt tynd - men du kan nok med lidt god vilje se at det bezel med anden farve og skruer til fastgørelse skaber en vis lighed som jeg ikke helt tror er utiltænkt i den slags billig mærker som Festina der ofte napper en del design elementer fra de store, uden at komme så tæt at det på nogen måde er fake eller "homage"
vh
Som RO så igen har kopieret fra verdens første armbåndsur, Cartier Santos eller hür(både skruer og bicolor)???????
•
Geodoc Skrev:GTwatch Skrev:Lighed med AP RO... I må have drukket af natpotten
I min verden er en bolt og en skrue meget tæt på at være det samme. Hvad adskiller dem?
•
Svar: 1,494
Tråde: 33
Fabritius Skrev:Geodoc Skrev:GTwatch Skrev:Lighed med AP RO... I må have drukket af natpotten
I min verden er en bolt og en skrue meget tæt på at være det samme. Hvad adskiller dem?
Hvis man kigger i et leksikon så har en skrue et tilspidsende gevind, som ikke passer i en møtrik med ligesidet gevind, og bolten har så et gevind som ikke spidser til, og som passer i en møtrik.
Når man siger det i denne sammenhæng, så er en bolt en med en møtrik i den anden ende, hvorimod en skrue sidder fast ned i noget. I et værk kunne det f.eks. være platinen den skruede ned i.
•
RunesS Skrev:Hvis man kigger i et leksikon så har en skrue et tilspidsende gevind, som ikke passer i en møtrik med ligesidet gevind, og bolten har så et gevind som ikke spidser til, og som passer i en møtrik.
Når man siger det i denne sammenhæng, så er en bolt en med en møtrik i den anden ende, hvorimod en skrue sidder fast ned i noget. I et værk kunne det f.eks. være platinen den skruede ned i.
Det ramte min definition meget godt., og nu fangede jeg også hvad der blev ment. Tak for opklaringen
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
GTwatch Skrev:Geodoc Skrev:GTwatch Skrev:Lighed med AP RO... I må have drukket af natpotten
Kærven er "synsbedrag" - og dog, den anvendes til at "holde mod" med (man kan jo ikke anvende en skiftenøgle, da bolthovedet er i niveau med lynetten).
HOLDE MOD MED??? Hvordan skulle den sekskantede møtrik dog kunne køre med rund - man kan da bare trække den ned i sit hul og så spænde - det er en gimmick - det skal ligne et koøje Muuuuuligvis (ko nå undskyld)
vh
•