Delaurian rem
Synes lige i skulle se denne rem, som jeg netop har bestilt. Det er en Shane Delaurian håndlavet rem. Ikke helt billig, faktisk min dyreste rem indtil nu, så er spændt på og se kvaliteten af hans håndværk.

İmage

İmage
Svar
Den er godt nok TOP lækker Icon_e_surprised
...kender godt Shane fra WUS. Super fyr - der kan sit kram.

Jeg er sikker på at den er pengene værd (selvom den givetvis ikke har været billig).
Svar
Ser rigtig fed ud, og meget anderledes Icon_smil

Har du efterhånden plads i din mappe til alle de remme? Icon_e_biggrin
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Micki Jensen Skrev:Ser rigtig fed ud, og meget anderledes Icon_smil

Har du efterhånden plads i din mappe til alle de remme? Icon_e_biggrin

Nej, jeg er oppe på 13-14 stykker nu, så der skal snart købes en ny holder, eller også skal jeg bare have solgt lidt ud i dem. Icon_e_smile
Svar
Du er jo tosset, smider du ikke et billede op af dem alle sammen Icon_e_biggrin
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Den viste rem er - helt uden sidestykke - den fedeste rem jeg til dato har set - godt fanget Icon_cool
De venligste hilsner, John
Svar
Hej

Endnu en fed rem til et Panerai. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar
Micki Jensen Skrev:Du er jo tosset, smider du ikke et billede op af dem alle sammen Icon_e_biggrin

Jo, når jeg får Delaurianen hjem, så skal jeg nok lave et gruppe skud. Icon_e_smile
Svar
Den ser rigtig lækker ud Icon_e_biggrin

Jeg glæder mig til at se flere billeder og høre din kommentar om den når den kommer.

Hans H
vh Hans Henrik
Svar
Har modtaget min Delaurian rem idag og den er helt klart i en klasse for sig. Det er tydeligt hvorfor hans remme koster det de gør, der er virkelig lagt et stykke arbejde i dem. Desværre er den lidt for chunky til mig, med en tykkelse på 5mm, så den bliver sgu nok solgt igen.

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)