Har nogen et billede af et Deepsea med gummirem?
#1
Kunne godt tænke mig at se hvordan det ser ud? Overvejer stadig at det skal til samlingen, men kan ikke narre Klarlund til at sætte en på så jeg kan se hvordan det ser ud.

Tak...

Torben
Svar
#2
Hej Torben

Du kan jo købe et og sætte en gummirem på og så kan du se hvordan det ser ud, og endda også prøve det på armen. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar
#3
Det bliver jeg jo så nok nød til.
Svar
#4
Se her Icon_e_biggrin

http://www.rolexforums.com/showthread.php?t=73472
Svar
#5
Jo tak så godt det billede. Har lånt et idag et par timer og tror nu det bliver det. Det er super - især ude i solskin. Nu er det bare at finde et som er købt hos Klarlund, alternativt så er der ikke så lang ventetid mere, så det er til at overkomme. Ved også de skulle have en ny sending på lager, så sidste alternativ er at købe det nyt hos dem.

Torben
Svar
#6
Submersible Skrev:Jo tak så godt det billede. Har lånt et idag et par timer og tror nu det bliver det. Det er super - især ude i solskin. Nu er det bare at finde et som er købt hos Klarlund, alternativt så er der ikke så lang ventetid mere, så det er til at overkomme. Ved også de skulle have en ny sending på lager, så sidste alternativ er at købe det nyt hos dem.

Torben

Hvorfor skal det være fra Klarlund?, uret er på lager flere steder i DK, prøv M. C. Mortensen i Herning.

Søren
Svar
#7
Klarlund har det også på lager lige nu - det er mere hvis der er noget, så er det nemmere for mig, men overvejer da også andre hvis der er noget at spare. Har jo familie i jylland.
Svar
#8
.. personligt ville jeg nu kigge lidt rundt på nettet - der ligger en hel del tilsalg som er LNIB el NIB og som har smidt 10-12k allerede .. for det beløb kan der sku' købes en del flasker god Amarone! Icon_e_biggrin ... men det er måske bare mig der synes det er sjovere Icon_question

Icon_e_wink leJ
Svar
#9
Ja måske, men det skal lige passe at jeg køber et nyt fra et andet land og så er der noget galt med det - derfor helst fra DK AD.
Svar
#10
Det er selvfølgelig rigtig ... meeen - der er jo international garanti på, så du kommer jo ikke til at slipper mere end hvad det evt. vil koste i forsendelse hvis en af de danske AD'ere ikke selv vil "pille" i det! Der plejer ikke at være sure miner hvad jeg kender til.

Icon_e_biggrin leJ

ps .. tror kun jeg har ejet ganske få ure af dansk "oprindelse" og ud af en 30-40 ure over de sidste år har jeg ikke haft problemer.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)