Hvem er din favorit?
Jeg har gennem årene været lidt rundt omkring. Jeg har fundet ud af, at jeg synes mine egne er de bedste - ved godt det lyder lidt snobbet, men det er sådan jeg har det. Nogen er til det ene og nogen til det andet og det er sådan det skal være. Nogle er til remme som er lavet i hånden fra bunden, mens andre gerne vil give over 1000 kr. for en rem hvor læderet er skåret på maskine og syningerne ligeså.

Har dog en Piotr ammo som slår alt hvad jeg har set. Måske ikke i kvalitet, men den er bare fed. Lavet i hånden fra start til slut, endda spændet er lavet i hånden.
Svar
Submersible Skrev:Jeg har gennem årene været lidt rundt omkring. Jeg har fundet ud af, at jeg synes mine egne er de bedste - ved godt det lyder lidt snobbet, men det er sådan jeg har det. Nogen er til det ene og nogen til det andet og det er sådan det skal være. Nogle er til remme som er lavet i hånden fra bunden, mens andre gerne vil give over 1000 kr. for en rem hvor læderet er skåret på maskine og syningerne ligeså.

Har dog en Piotr ammo som slår alt hvad jeg har set. Måske ikke i kvalitet, men den er bare fed. Lavet i hånden fra start til slut, endda spændet er lavet i hånden.

Selvfølgelig er dine egen de bedste. Du laver dem jo nøjagtigt som du vil have dem..... Nok ud fra de erfaringer du har fået fra de andre du har prøvet......
Svar
ClausT Skrev:
Submersible Skrev:Jeg har gennem årene været lidt rundt omkring. Jeg har fundet ud af, at jeg synes mine egne er de bedste - ved godt det lyder lidt snobbet, men det er sådan jeg har det. Nogen er til det ene og nogen til det andet og det er sådan det skal være. Nogle er til remme som er lavet i hånden fra bunden, mens andre gerne vil give over 1000 kr. for en rem hvor læderet er skåret på maskine og syningerne ligeså.

Selvfølgelig er dine egen de bedste. Du laver dem jo nøjagtigt som du vil have dem..... Nok ud fra de erfaringer du har fået fra de andre du har prøvet......

Ja selvfølgelig - og tror egentlig at den største grund er, at jeg så får en rem som passer helt perfekt på armen. Så er der ingen forskel når jeg skifter rem. Hader når uret ikke sidder super perfekt......

Og ja selvfølgelig har jeg draget erfaringer med de remme jeg har været igennem, for der har været mange igennem. Talte lige kort sammen... har haft 9 Greg Stevens remme, 5 Rob Montana, 7 MF remme og et hav af andre. Den eneste ikke egen jeg har tilbage er min Piotr.......

Her på mit PAM 243:

İmage
Svar
Hej Torben

Den der sidder på dit profilbillede er det en af dine egne. Icon_question

MVH Peter
İmage
Svar
Hej Peter.

Den rem er fra Piotr. Super rem den er tyk, lækker lavet og med en fantastisk farve.

Men der er også meeeeeget lang ventetid på en sådanne rem. Som skrevet tidligere laver han ikke kun remmen , men også spænderne i hånden, hvilket jeg mener er den eneste rembygger som gør. Det er ham som laver mine spænder til mine egne remme. De er også lavet i hånden.

Torben
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)