PAM 240
Hej

Min interesse for Panerai er kraftig stigende. Jeg har set i Deres katalog og yderligere på nettet. Jeg søger en Panerai som er 44mm. gerne i titanium gerne Luminor Marina PAM 00240 eller ligende. Jeg formoder ikke at der er In-House værk i denne model ?.

Er deres polerede stålmodeller meget bling ?.

Hvad betyder det at nogle at urene har LOGO betegnelse ?

Kan I evt. komme med ideer til kommende Panerai urkøb. Fordele/ulemper.

Hilsen John
Svar
Synes ikke deres stålmodeller er bling. De findes jo i forskellige udgaver hvor uret er blankt og kronebeskytteren børstet. Men vil absolut ikke mene det er bling.

Og nej der er ikke in-house, men de kommer med en model i deres nye kollektion som kommer med in-house automatic værk.........

I forhold til "logo" betegnelsen, er der tænkt på PAM 0 og 5, som har OP logo'et på skiven. Derfor logo betegnelsen. Findes også på de gamle sjældne logo modeller fra 1993, som koster en krig.

Men Klarlund har en del ure liggende pt, så det er da lige at gå ind og se..........

Urene laves med 2 forskellige urkasser. Den ene luminor (som er den alm. og som PAM 240 er lavet på) og en 1950 kasse, som har en anden form. Med denne kasse kommer der flere modeller nu her.

Tjek evt. på <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.panerai.com" onclick="window.open(this.href);return false;">www.panerai.com</a><!-- w -->, eller <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.paneristi.com" onclick="window.open(this.href);return false;">www.paneristi.com</a><!-- w -->

Her vil du kunne se alle modeller.

Og spørg endelig igen.

Torben
Svar
Hej Torben

Tak for info vedr. Panerai 240 mm.. Jeg syntes der er mange spændende modeller at vælge imellem.
Når jeg tænker to år tilbage kunne jeg bestemt ikke lide Panerai, men idag er det bestemt et ur jeg skal have.
Jeg leder i prisklassen kr. 20000 - 50000. Ved endnu ikke om det også kan være brugt med som udgangspunkt skal uret være nyt.

Jeg tager til Klarlund og ser hvilke Panerai ure de har. Syntes også der er nogle modeller til salg på denne side. Kan se at Mads og andre har nogle super remme til salg, så der er mange muligheder for en perfekt sammensætning.
Jeg må se hvad tiden bringer snarest.

Hilsen John
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)