Vedr. GMT Master II i pepsi eller sort
#1
Hej

Jeg kunne egentlig bare godt tænke mig at få at vide om GMT Master II stadigvæk bliver produceret i pepsi og i sort, og hvad det evt. koster nyt/brugt hvis det bliver produceret?

MVH Leify Icon_cool
Svar
#2
Det gør den ikke, den er udgået af produktion (afløst af GMT-IIC, den med den keramiske krans). Der er dog mange i omløb, og du kan måske være heldig at finde en ny eller næsten ny af slagsen. Listeprisen mener jeg lå omkring de 35k.
Svar
#3
Okay. Men fås den nye model med det genkendelige pepsi-udseende? Den keramiske krans har vel ingen betydning
Svar
#4
Nej, den nye med keramisk krans fås ikke med "pepsi-udseende". Så skal du istedet have fat i denne Icon_e_biggrin:

İmage
Morten Østergaard Koch
________________________
Breitling Chronomat Evolution
Panerai PAM112
Seiko Sumo
Omega Planet Ocean XL
Panerai PAM292
İmage
Svar
#5
@ Morten----> PiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimP ur andet kan ikke siges...
Svar
#6
Haha, nej tak. Det skal jeg ikke have noget at gøre med. Det skal være "clean" - dvs. uden brillianter og diamanter.

Nå, men en gammel model må det så blive. Hvad ligger sådan én i? I god stand med pepsi-look eller i sort.
Svar
#7
Hej Leify,

Såfremt jeg ikke tager helt fejl, mener jeg faktisk at M.C Mortensen har den på lager. Det er da et forsøg at give et kald. Der får man helt sikkert DK's bedste service.
- Riisberg
Rolex: Sea-Dweller 16600
Rolex: Submariner 16610 LV
Rolex: GMT-MASTER II 16710
Svar
#8
Hej

Der er forhandlere rundt omkring der har den gamle på lager endnu, så det er bare at spørge.

MVH Peter
İmage
Svar
#9
Et velholdt brugt ligger i 22-25 k komplet med hele skidtet...

/Mads
Svar
#10
Må indrømme jeg syntes den nye blå farve ser NOGET bleg ud....

İmage
İmage
/ L
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)