PO og Nato
I giver mig sgu tics med alt den tape snak gutter Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Stensbjerg Skrev:I giver mig sgu tics med alt den tape snak gutter Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin

Yes det er meningen. Hvordan tror du vi har det med alt din snak om lænker - hjemme hos mig bruger vi remme, mens andre benytter tape Icon_e_biggrin

Godt vi alle har forskellige lyster!
Svar
Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Its like putting a spoiler on a Rolls Royce. Icon_e_smile Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
You gotta love it Icon_cool
Svar
I think a nato strap is just for cheap watches.They can make any watch look cheap.For me it is like putting a brian spoiler on a Aston Martin Icon_e_surprised Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Jeg synes næsten altid det holder med en Nato, så er det ligemeget om uret koster 100k+, f.eks. en rød sub på en nato... savl savl...
Svar
NATO på PO'eren holder 100% Her er min yndlings kombination med en Bond NATO Icon_e_biggrin1

İmage
Svar
Nej, nej - det er da synd for helheden, altså PO på lænke er mit valg.

Hvis der skal andet på kassen må det være gummiremmen, men så er det nok for meget toolur for mig.

Mvh.

Jørgen
Mvh.

Jørgen
Svar
Syntes ikke det holder overhovedet. Syntes ikke modellen indbyder til det..... Og hvorfor skulle man også smide nato på når Omega har både gummi, læder og lænker til kællingen..... Hov det lød sgu da næsten som en kommentar jeg lagde ind på et HELT andet forum i går? Icon_sign
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)