Så lykkedes det endelig...
Jeg har i et stykke tid været på udkig efter det helt rigtige spænde til min PAM24. Ville gerne have et spænde der var noget større og ikke mindst lidt mere eksklusivt end de normale Pre-V style spænder der kan købes alle vejne. Efter en del søgen fandt jeg et firma ved navn Strap Monster som håndlaver både remme og spænder. Efter lidt forhandlinger endte jeg op med dette "Limited Edition" spænde, som der efter signede kun skulle være produceret 20 stk. af. Det er med sine knap 5 mm tykkelse nok det mest massive spænde jeg har set til dato. Lækkert! Icon_e_smile

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
det er da en vildt mærkelig hjemmeside de har...
Svar
Fedt spænde, den er jeg spændt på at se i Herning Icon_smil
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Ser fed ud !!!!

Men jeg syntes slet ikke jeg kan komme ind på deres hjemmeside Icon_question Icon_question Icon_question

Må man hører hvad sådan et LE spænde står i ??

MVH

Jacob
Svar
Deres hjemmeside er ret mystisk. Jeg kontaktede dem via e-mail i stedet. Spændet koster 750 kr. inkl. forsendelse. Dertil kommer så told/moms.
Svar
alt for voldsom til mig, men fed og anderledes med logoet.
İmage
Svar
Jeg har svært ved at vurdere om den ville være for voldsom på min lille spinkle arm, men på dig ser det godt ud - og det er jo det eneste der betyder noget i den her situation Icon_e_wink
Morten Østergaard Koch
Omega Planet Ocean XL
Panerai PAM292
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)