Svar: 1,025
Tråde: 70
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Har handlet en del på Ebay. Jeg har kun gjordt det på ebay i uk og tyskland. Lad vær og køb noget i USA over nettet. Så kik efter det er en sælger der har solgt meget, og det er dyre ting vedkommen har solgt. For der er nogen som laver en flot profil, med billige ting, og så sætter de en masse dyre ting på og snyder folk for en del penge
Ellers er muligheden jo for at hente det selv, hvis det er tyskland.
Hvad er det for et Panerai du er på udkik efter?
•
Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Som Micki skriver, check sælgers feedback. At handle på nettet er en tillidssag. Du skal kunne stole på at sælger sender uret efter du har betalt, da det er fremgangsmåden. Sørg også for at pakken bliver sendt forsikret og med et tracking nummer, som du skal bede om at få oplyst så snart pakken er sendt afsted. Du skulle helst kunne se på billederne om uret er ægte, ellers skal du holde dig væk. Du kan evt. smide et link til auktionen herinde, så kan vi prøve og hjælpe dig med verifikationen.
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Uret på billederne ser fornuftigt ud, men det er jo ikke ensbetydende med at det er det ur du modtager.
MVH Peter
•
Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Jeg synes ikke billederne er ret gode og samtidig er det en sælger med kun 11 feedbacks. Jeg ville holde mig fra den.
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Jeg vil også holde mig langt væk med de feedbacks.
MVH Peter
•