Black Monster - Hvor??
Af hensyn til ventetiden, håber jeg ikke at det bliver samlet op i tolden. Vente - vente - vente Icon_e_confused

Joepete: Uret var solgt, da jeg kom ind på ebay, og så vidt jeg kunne se, havde han ikke flere Monsters under "Andre ure til salg". Eller har jeg misforstået noget?? (Ebay er ikke min stærke side Icon_e_smile )

//Rune
Svar
Tja, angst for ebay er nok ikke helt forkert Icon_e_wink

Men til kr. 800,- er jeg jo nødt til at købe et orange monster også. Damn it !!!! Icon_e_biggrin

En helt anden ting: Alle taler jo varmt for Sumo. Hvad er ref. på det, og hvad er den "rigtige" pris?

//Rune
Svar
rcb68 Skrev:Tja, angst for ebay er nok ikke helt forkert Icon_e_wink

Men til kr. 800,- er jeg jo nødt til at købe et orange monster også. Damn it !!!! Icon_e_biggrin

En helt anden ting: Alle taler jo varmt for Sumo. Hvad er ref. på det, og hvad er den "rigtige" pris?

//Rune

Ingen grund til at være bange for at handle på ebay. Bare sørg for at købe de rigtige steder, altså hos sælgere som har flot feedback.... Helst 98-100%. Jeg er aldrig blevet snydt.....

Jeg kan ikke huske hvad ref. er på Sumo. Har givet kr. 2400 for de 2 jeg har ejet..... Bør nok ikke være over 3k....
Svar
Seiko Sumo: Sort - SBDC001, Blå - SBDC003, Orange - SBDC005

Hvis du kan finde uret til 2400 kr., så er det ULTRA billigt. Normalt ligger de på ca. 3500 kr. fra nye. Claus, send mig lige en PB hvis du har en forhandler, der har en Sumo til 2400 kr. - vil gerne have den Orange Sumo Icon_e_biggrin (savle)

Ellers, så kan jeg anbefale denne japanske forhandler: Hos Chino Watch får du international garanti og håndskreven japansk kvittering. Butikken har eksisteret siden 1905 - og er stadig den dag idag - i de samme lokaler Icon_e_biggrin

[url]"http://c-watch.co.jp/ww/dai3.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://c-watch.co.jp/ww/dai3.html[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Uret er min favorit i kategorien "Value for money". Check lige kassefinishen, og så lagt sammen med et godt, robust og præcist værk, ja så kan det ikke gøres bedre til en pris på ca. 3300 kr., IMHO Icon_cool

Hvis du har tid/lyst til at læse lidt om Seiko Sumo, så har jeg skrevet en lille smule her: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=9&t=7760" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=9&t=7760</a><!-- l -->" onclick="window.open(this.href);return false;

Jeg har sat Bond rem på min Sumo - super behageligt Icon_e_biggrin
İmage

İmage
De venligste hilsner, John
Svar
Sumo'en er rykket kraftigt op på min ønskeliste, og når/hvis jeg får en, skal den have nato-rem. Der ser bare for fedt ud!

//Rune
Svar
rcb, jeg kommer pludselig i tanke om et slogan: Don´t imitate - innovate ! Icon_e_wink
Svar
Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin

Du har helt ret, men inspiration er vel OK? Reelt er det vel de færreste herinde der er innovative. Det er i hvert fald meget sjældent jeg ser noget nyt og spændende, hverken indenfor ure eller tilbehør. Og det er helt fint med mig. Måske får min natorem andre farver................... Icon_e_biggrin

//Rune
Svar
Så er mit Black Monster ankommet efter kun 10 dage undervejs (inkl. toldbehandling), og jeg er jublende lykkelig. Selvom jeg kunne få det lidt billigere andre steder, synes jeg at jeg har fået fuld valuta for pengene. Jeg havde aldrig set et Monster "in real life", men jeg er meget positivt overrasket over kvalitetsfornemmelsen og det gode fit på armen. Ingen tvivl om at det kommer til at blive brugt Icon_e_biggrin .

//Rune
Svar
Rune, så mangler vi kun billeder af ur og glad bruger/arm Icon_e_wink
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)