Afstemning: Kan et ur være en dress-diver ?
Ja
Nej
[Vis resultater]
Afstemningen lukkes på: 03-10-2718
 
Kan et ur være en dress-diver ?
#31
Sløjdlæreren Skrev:Er der ikke noget med, at James Bond i over 10 år har brugt et Omega Seamaster til diverse jakkesæt...? Icon_e_wink
Så svaret må vist være ja, et ur kan sagtens være en dress-diver... Icon_cool

Det siges så også i modekredse af James Bond er den ENESTE der kan (og må) bære dykkerur til smoking Icon_cool Husk på han arriverede i våddragt Icon_e_wink

/Mads
Svar
#32
Mads Gjødesen Skrev:
Sløjdlæreren Skrev:Er der ikke noget med, at James Bond i over 10 år har brugt et Omega Seamaster til diverse jakkesæt...? Icon_e_wink
Så svaret må vist være ja, et ur kan sagtens være en dress-diver... Icon_cool

Det siges så også i modekredse af James Bond er den ENESTE der kan (og må) bære dykkerur til smoking Icon_cool Husk på han arriverede i våddragt Icon_e_wink

/Mads

Se det jo det.....

alt klæder en rose....

men det er jo ikke sikker at alt klæder mig og dig!

vh Baun
Svar
#33
Mads Gjødesen Skrev:
Sløjdlæreren Skrev:Er der ikke noget med, at James Bond i over 10 år har brugt et Omega Seamaster til diverse jakkesæt...? Icon_e_wink
Så svaret må vist være ja, et ur kan sagtens være en dress-diver... Icon_cool

Det siges så også i modekredse af James Bond er den ENESTE der kan (og må) bære dykkerur til smoking Icon_cool Husk på han arriverede i våddragt Icon_e_wink

/Mads

Der er i hvert fald ikke nogen i modekredsene, der skal bestemme om jeg må bære et dykkerur eller ej til et jakkesæt... - det er vist også en form for mode... Icon_cool

Om det kun er Mr. Bond der så "må", så synes jeg, at det ser super fint ud med et Seamaster til diverse jakkesæt - og for øvrigt har Bond altså ikke våddragt på i alle de film, hvor han bærer dykkerur til smoking/jakkesæt... Icon_e_wink
Svar
#34
Det er kun mht. smoking det siges at kun Bond må/kan bære dykkerur til. Jakker/jakkesæt er en anden snak. De seneste mange film har han jo urene på af ren og skær product placement mere end i Flemings ånd tror jeg.

Jeg må nu indrømme at jeg syntes det er mere cool og "respekt" med et klassisk guld dress ur til smoking end et dykkerur. Dermed ikke sagt at jeg vender øjne af folk der vælger dykker/smoking løsningen. Men håber da løsningen er valgt mest af nød, fordi man ikke har et dress ur. Det er skam ganske fair...

/Mads
Svar
#35
Vi kender vel alle forskel på et dress ur i bogstavligste forstand og en diver. Det ændrer nu ikke på at jeg ikke vil købe et dress ur da de ikke tiltaler mig så meget. Så jeg synes ikke det er af nød at jeg ikke ville tage et på til en smoking. Det må være op til den enkelte at vælge ur stil til feks en smoking og heldigvis er vi forskellige.

Jeg synes faktisk godt jeg kan minde om Bond når jeg er i smoking Icon_e_biggrin

Mvh Hans H
vh Hans Henrik
Svar
#36
Jeg er også meget til divere ure og havde altid diver på uanset tøjet før i tiden.

Jeg syntes bare at jeg manglede et ur som var mere til dress end diver og så syntes jeg
også at mange divere falder lidt uden for i dresstøj.

Jeg valgte så et ur som for mig stadigvæk er lidt sporty bla. på grund af dets størrelse
små dress ure bliver heller aldrig rigtig mig Icon_e_biggrin
Svar
#37
Nu er dit ur Jacob så et af dem som jeg synes er et fedt ur. Jeg ved ikke om det kategoriseres som dress ur. Hvis det gør så vil jeg tage mit ord tilbage om at jeg ikke kunne finde på at købe et dress ur..

Mvh Hans H
vh Hans Henrik
Svar
#38
Her er Jacob Jensen`s ur, på min arm Icon_cool

İmage

Det er et super lækkert ur, vandtæt til 100m.
Om det er et dress diver eller et tool ur, er svært at bedømme - JEG syntes at det er et FEDT ur Icon_cool
JLC ROCKS
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#39
Jeg ser det faktisk mere som dress idag end da jeg købte det,det er bare hjemme i pænt tøj jeg kalder det et sporty dressur Icon_e_biggrin

Uret er større og tungere end de små dressere noget som passer mig rigtig godt,
du skal være velkommen til at prøve det ved lejlighed Icon_cool

Tak for de pæne ord om mit ur,det giver mig stadigvæk et smil på læben
når jeg henter det i winderen Icon_e_biggrin

Tak HG for billede bistand Icon_redface Icon_e_biggrin
Svar
#40
Hej

Man kan ikke blande pærer og bananer sammen, og det er vist hvad der er gjort i denne her tråd, for hvilken smoking bruges til dykning, Icon_question jeg kan selv godt finde på at bruge et dykkerur til pænt brug, men det gør da ikke uret til et dressur, eller hvad nu hvis Hannover eller Baun slår græs med deres Omega Pan-Pie, bærer de så et toolur. Icon_question

MVH Peter
İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)