Nye Aquatimers fra IWC
Hej Gutter..

Læs om dem og se billederne inde på http://www.iwc.com - du skal være medlem inden du kan se se + læse.

Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal mene Icon_rolleyes

De skal nok ses IRL Icon_e_biggrin
Med venlig hilsen

Christian
Svar
De er absolut et fremskridt i forhold til den seneste serie AQ'er med indvendig drejekrans.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
De skal selvfølgelig ses IRL, men personlig er jeg mere til de gamle med invendig krans. Eller de helt gamle 3536...
Svar
Ja de siger heller ikke mig så meget - de ligner så mange andre dykkerure på markedet.
Svar
Det er vel ok...Men som andre også siger, nu ligner det alt det andet...

Jeg er stadigvæk forelsket i mit nu "gamle" AT Icon_e_smile
Svar
Jeg er sikker på, at IWC med den nye serie følger smagen i det asiatiske og formentlig også det amerikanske marked. Det er uden tvivl også derfor, at der er stærk kritik af den nye collection i det tysk-sprogede IWC-forum, mens det engelske forum er langt mere positivt. Her blever man nu også holdt i kort snor af moderator Icon_smil

Jeg kan umiddelbart godt lide Aquatimer 2000. De nemt udskiftelige remme efter Cartiers patent må også være en fordel.

De andre modeller er slet ikke min smag.

Dykker-ure (og flyver-ure) i guld bliver aldrig min smag! Det næste bliver vel diamanter a la Rolex.

Jeg holder meget af IWC, men jeg føler, at de tænker for lidt på smagen i det central-europæiske marked. Nå, der er sikkert også mange flere penge i østen - endnu.

Jens-Kristian
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)