Ridser på fabriksnyt Patek Philippe
Hej,

jeg har nu for første gang kigget nærmere på det ny indkøbte Patek Philippe Nautilus i rødguld 5711R. Uret er helt nyt og købt hos autoriseret PP forhandler i Kbh. Ikke desto mindre, er der ridser på kransen og ridse på linket mellem remmen og kassen.
Da, der ikke er flere 5711R i forretningen, er der ikke mulighed for at bytte. Uret har været i plastfolie, så ridserne må stamme fra fabrikken.
Man kan ikke lade være at undre sig over, at et ur af den klasse ( ...og pris ) har den slags fejl. Hvad synes I om sådan noget ? Icon_e_sad
scheer
Svar
Nedslag i prisen, eller uret taget i bytte. Den er ikke længere for mig Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
Velkommen til og tillykke med dit køb.

Det er virkeligt surt.
Hvornår har du købt det? Du skriver at du først nu har haft tid til at kigge på det!
Har butikken ikke tilbudt dig en løsning?
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Ja, butikken burde komme med en eller anden løsning. Det vil de sikkert også gerne.... De vil vel nødigt skade deres image?
Svar
Enig det må være en seriøs forretning
som også må være interesseret i en løsning som begge parter kan leve med Icon_cool

Hvad det så er vil jeg ikke blande mig i det er op til dig og forretningen
det er trods alt et seriøst urkøb

Sindsygt lækkert ur STORT tillykke Icon_cool Icon_cool
Svar
Nedslag i prisen eller lad handlen gå tilbage. Længere er den ikke
Svar
Hej

Hvis det var sket hos mig havde jeg ombyttet uret.

MVh Peter
Svar
Jeg er meget enig i det meste, MEN det kunne nu være rart at høre hvornår uret er købt.

Der bliver jo skrevet at "jeg har nu for første gang kigget nærmere på det ny indkøbte Patek Philippe Nautilus i rødguld 5711R. Uret er helt nyt og købt hos autoriseret PP forhandler i Kbh. Ikke desto mindre, er der ridser på kransen og ridse på linket mellem remmen og kassen. "

Er det købt for et par dage siden eller er det nogle måneder siden, jeg syntes at det gør en forskel.
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Hej

Se denne diskussion på "ThePurists"

En lille advarsel, det er en giftig diskussion hvis man er meget glad for Patek. Der er en af svarerne som har haft samme problematik som dig.

[url]"http://patek.watchprosite.com/?show=forumpostf&fi=11&pi=2843126&ti=475101&s=0">http://patek.watchprosite.com/?show=for ... 475101&s=0[/url]

Rolf
Svar
Jeg har aldrig set varer fra Patek som ikke har været 110% i orden fra fabrikken. Til gengæld har jeg set ure der ligger i butikker som bliver fremvist, prøvet og står i vinduet. Den plastik uret har på når du får det er ikke nødvendigvis den som det er født med.... Hvis du ved hvad jeg mener.... Icon_e_confused

Da du fik uret, lå det i sin fine lille mahogni æske - eller lå det i en rød papæske som var forseglet. Kun i shipping æsken kan du være sikker på det ikke har været "hele turen rundt".

Polering er IKKE en option. Aflevér uret tilbage og bestil et nyt. Det er en model der er til at få uden større problemer.

Mvh Morgan
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)