Tissot PRS516 Chronograf på vej....
Jeg kan nu godt lide det, det er da et frisk pust.
Men jeg syntes at skiven er lidt rodet, havde de lavet ens chronografer kunne det måske være jeg havde faldet pladdask for det.

Men helt sikkert et ur som give opmærksomhed og som sikkert bliver sjovt at få ind af døren.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
vist er skiven rodet, men jeg kan godt lide kransen (Lunetten = Bezelet - se i øvrigt Geodocs fine nye forklaringsfil under http://www.urforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=8328
(kransen på dansk)
Geo (du mærker jeg er familiær her 1. nytårsdag, med en sjat champagne tilbage i blodbanen) - hvorfor er den tråd under Omega, burde ikke den og visse andre generelle - inkl indsæt foto . være i hovedforummet som opslag Der burde du da have adgang?
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Der er ikke noget i vejen med at du gerne vil have mere end 2 ure
tukjær,og have taget lidt mønter ud af samlingen Icon_cool

Man skal jo gribe det an på den måde man selv syntes er rigtig
selv gør jeg det omvendt af dig,2 ure og jeg vil ikke skyde flere penge
efter ure nu.

Du gå efter nogle ure som man må tage stilling til og det har jeg
som sagt STOR respekt for Icon_cool Icon_cool
Svar
hannover_dk Skrev:vist er skiven rodet, men jeg kan godt lide kransen (Lunetten = Bezelet - se i øvrigt Geodocs fine nye forklaringsfil under http://www.urforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=8328
(kransen på dansk)
Geo (du mærker jeg er familiær her 1. nytårsdag, med en sjat champagne tilbage i blodbanen)
- hvorfor er den tråd under Omega, burde ikke den og visse andre generelle - inkl indsæt foto . være i hovedforummet som opslag Der burde du da have adgang?
vh
... burde nok ha' været i hovedforum, ja! - Men det er på lånt tid jeg har rettigheder på alle fora.
Efter Ur Rally 2009 har jeg kun rettigheder på Ω forumet, og så ville jeg ikke kunne vedligeholde stikordslisten.

For ikke at blive dømt "Off topic" - Tissot PRS516 siger mig ikke så meget.
... og det skulle komme fra den, som har urene, som Speedy (humoristisk) har benævnt "Grimlinge" Icon_e_wink
Til gengæld må jeg medgive Tukjær, at et ur, der een gang har "talt til en" ... det bliver man nødt til at forfølge.
Sådan havde jeg det med Flightmaster. Og den taler stadig til mig.
Stor respekt for den konsekvens.

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)