Fotokavalkade over Speedmaster cal. 321
Hej

Den bagkasse som jeg har set var den som der sad på uret dengang Speedy ejede uret, en meget tynd bagkasse med en stor og ret grov gravering.

MVH Peter
Svar
Den gamle bagkasse var en orginal 103.005-65,
som var blevet rundpolert med en ny gravering.

Vh Dennis

ps Jeg har den endnu.
Svar
Hej

Det var endda pænt lavet, men bagkassen var bare for tynd.

MVH Peter
Svar
Værsgo' fokens - så bliver det ikke mere originalt: en 321 - 145.012 fra 1967 med en 1039 - yeps: fra 1967.

Godt Nytår til alle!

İmage

İmage

İmage

İmage
Icon_+1
Svar
Yes det ser MEGET herligt ud. Tillykke og Godt Nytår med den på armen

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Endda med original lænke! Den slags hænger ikke på træerne Icon_e_biggrin
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
Udmærket spottet Dr. GT Watch.

Uret er såmænd det samme jeg har haft hele tiden. Hvis man sammenligher 1171 (introduceredes sammen med cal 861) lænken med 1039 (til 145.012, da der findes en anden 1035 til tidligere 321 modeller (men så bliver historien rigtig laang)) -så opdager man at 1039 er noget mere spinkel i det. Men stadig en solid lænke. Derudover er den en blanding af poleret og børstet stål, som matcher 145.012 kassen bedre end 1171 - der er børstet.

Endeligt er der 3-4 flex link ved låsen, således at lænken kan udvides lidt. Finder man en 1039 er de fleste med ødelagte flex-link. Detteher ex. er i superstand og det ses ikke at det har været båret. Ifølge sælgerens påstulater er det købt for ikke så længe siden som NOS.
Icon_+1
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)