submariner med rød linie - pris?
jeg har et rolex submariner hvor "submariner" står med rød skrift. hvad kan jeg få for dette? jeg har hverken æske eller certefikat. jeg mener det er fra 1971. det er flere gange serviceret hos klarlund. sidst fik det nyt glas, rem etc. jeg synes uret er pænt, når man tager i betragtning at det er over 35år gammelt. jeg er interesseret i et rolex blue, så det kan evt. indgå i handlen.[/img][/url]
Svar
Hvis det er originalt, og alt det der, så 55 kilo +/- alt efter stand.

...Mads kommer sikkert snart med den rette pris - det er lige hans boldgade Icon_e_wink
Svar
Claus_K Skrev:Hvis det er originalt, og alt det der, så 55 kilo +/- alt efter stand.

...Mads kommer sikkert snart med den rette pris - det er lige hans boldgade Icon_e_wink

tak for svar - hvordan sætter man et billede ind af uret her på siden?
hilsen lars
Svar
lars dall Skrev:
Claus_K Skrev:Hvis det er originalt, og alt det der, så 55 kilo +/- alt efter stand.

tak for svar - hvordan sætter man et billede ind af uret her på siden?
hilsen lars

uret er 100% originalt. min far har haft det fra nyt. der har været æske og certefikat, men det røg desværre ud da han kom på plejehjem.
Svar
sådan her sætter du foto ind
http://www.urforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=8155
har du den org. lænke til uret ?????
du kan nok få 55kilo hvis du har den org. lænke til uret hvis du ikke har den så kan du nok få 45-50kilo vil jeg mene. Men vi skal nok ha mads ind her
Svar
Jeg ville ikke give mere end 45k.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Kommer an på standen. Alt fra 45-70 k afhængig af skive, kasse, visere, indlæg ect. Jeg kan ikke vurdere uret uden at have set billeder.

At uret er serviceret flere gange hos Klarlund er ok, men det kan også bevirke at det er poleret lidt for ofte. Dog heldigvis af autoriseret personale hvilket er en fordel.

Men smid et par billeder op så er det lettere at viurdere. Synd med boks/papirer. Det er lige 30-40 k ud af vinduet. Var uret komplet ville prisen være en helt anden.

/Mads
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)