Info om 'gode' tilbud??
#11
Det er ikke usædvanligt med store rabater på Omega'er.
Var sidste år hos en forhandler på sydsjælland der gav 20% afslag på alle omega'er
Svar
#12
Jeg kan godt forstå udsalget i Roskilde. Efter Roskilde Banks krak er der meget stille i Roskilde, så butikkerne bliver desperate.
Jeg tror vi kommer til at se mere med store rabatter i fremtiden. Jeg tror ikke det bliver udsædvanligt at kunne få 20% på dyre ure. Når en bliver desperat, så følger andre som regel trop, for ikke at miste handel.
Det er bedre at tjene lidt, end ingenting.
Forhandlerne skyder sig selv lidt i foden, for når man først har givet store rabatter, så er det svært at gå tilbage til de små.
İmage
Svar
#13
Hvis der er så mange som i nævner der sælger med (stor) rabat
så er der jo slet ikke nogle grund til at købe til listepris Icon_rolleyes

Så er det jo bare at ringe rundt og få lagt et til side Icon_cool
jeg har bare aldrig oplevet det med OMEGA.

Det skal dog nævnes at jeg ikke har søgt noget de sidste par år.
Svar
#14
Med lidt benarbejde får man hurtigt 10%.
Hvis man finder en af de mere desperate, så kan man sagtens få mere (har talt med flere som har fået 15-20%)
İmage
Svar
#15
10% er jo dårligt noget man køber trods alt for over 10k
25% er en flot rabat syntes jeg og en der kan mærkes Icon_cool
Svar
#16
Hej

Der er iøjeblikket leveringstid på nævnte model, så 20 til 25% i rabat er ikke noget du for ret mange steder, og jeg vil gætte på ingen steder, da efterspørgslen er større end udbuddet.

MVH Peter
Svar
#17
Januar er nu ikke en dårlig måned at sælge dyre ure i - tværtimod. Folk har måske fået udbetalt bonus eller overarbejde fra december eller også har man fået et mellemklasse ur til jul, som man så vælger, at "bytte op" til en dyrere model. Januar 2009 bliver måske heller ikke helt dårlig; da de færreste køber nye køkkener og biler p.t. og skatten lettes en smule, så burde der være flere penge til nye ure.

Derudover er det værd at bemærke (som det også kan læses udfra Peters indlæge), at der i øjeblikket er KÆMPE forskel på business i Jylland og på Øerne.... København/Roskilde er væsentligt hårdere ramt af nedtur end Jylland.
Svar
#18
Grunden til at der er 25% i Roskilde, er at de holder som Omegaforhandler. Altså er det de har på lager nu alt hvad der kommer til at sælge. Var selv forbi i dag og kigge lidt på nogle af urene.

Fx. kan De Ville Hour Vision med lænke vist fås til omkring 30.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)