Svar: 1,184
Tråde: 67
Modtaget Likes: 1,076 i 433 svar
Givet Likes: 5,339
Mester Skrev:Jeg ville jo mene at netop dette forum osse er til at dele ud af sin viden om gode rabatter og muligheder for at lave en god handel. Men det er måske bare mig ?
Øh, er det ikke lige netop det, denne tråd gør?
Med venlig hilsen
•
Svar: 4
Tråde: 3
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hmmm, jeg kan så informere Jer om at Klarlund IKKE giver rabat når det er Panerai. De nævnte noget med at det var fordi at Panerai holder nøje øje med hvad de sælger urene for, og de tillader ikke rabatter på Deres ure...!?!? Sååå...!?!?
Hun mente dog at hvis jeg kom med et kort fra forbrugerforeningen så kunne jeg få de 9%, men eller ikke.
Tror jeg prøver at finde det et andet sted.
/Martin
•
Svar: 3,308
Tråde: 195
Modtaget Likes: 1,436 i 469 svar
Givet Likes: 802
Totaldental Skrev:Hmmm, jeg kan så informere Jer om at Klarlund IKKE giver rabat når det er Panerai. De nævnte noget med at det var fordi at Panerai holder nøje øje med hvad de sælger urene for, og de tillader ikke rabatter på Deres ure...!?!? Sååå...!?!?
Hun mente dog at hvis jeg kom med et kort fra forbrugerforeningen så kunne jeg få de 9%, men eller ikke.
Tror jeg prøver at finde det et andet sted.
/Martin
Men du finder ikke et andet sted i DK, der er ikke andre AD`s ,
Men prøv evt. Bo Hansen aka kongen - det kan være at han kan skaffe et.
Du finder ham på salgssiderne.
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Sommetider skal man betale over listepris for et Panerai ur, eller endda meget ofte, så derfor er der nok ikke meget rabat at hente.
MVH Peter
•
Svar: 78
Tråde: 10
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Totaldental skrev:
Citat:Tror jeg prøver at finde det et andet sted.
Det kan jeg godt forstå.
Jeg ville heller ikke handle et sted , der ikke giver samme rabat til en kontant betalende kunde , som til en der er medlem af en forbrugerforening.
Kan de give 9% til dem , kan de også give 9% til dig.
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Martin, det tager dig 5 minutter at blive medlem af forbrugsforeningen og så har du de 9%.
•