Køb af seamaster udlands vs. indlands?
Først og fremmest tak for et interessant forum med masser af utroligt spændende indlæg.

Jeg har gennem en rum tid fulgt med i dette forum og langt om længe besluttet mig: Jeg ønsker at ’investere’ i en Omega Seamaster med sort skive og krans. Jeg har stadig ikke besluttet, om det skal være et kronometer eller en quartz, men jeg hælder nok til førstnævnte. Når det nu skal være, så lad det være. Uret skal jo gerne følge mig i mange, mange år...

Konkret har jeg kig på dette ur:
[url]"http://www.precisiontime.co.uk/omega-21230412001002-seamaster-james-bond-300m-automatic-coaxial-gents-watch-p-5686.html">http://www.precisiontime.co.uk/omega-21 ... -5686.html[/url]

(Altså uden 007-logo)

Eftersom jeg er nybagt far - og julen som bekendt står for døren - spiller økonomien en væsentlig rolle, hvilket er årsagen til, at jeg overvejer at købe uret i udlandet. Det fremgår (jf. link), at man kan få uret til £ 1.433,83 ved Precisiontime, hvilket d.d. svarer til 12.874 kr. En væsentlig besparelse i forhold til at købe uret i Danmark, hvis jeg er nogenlunde opdateret på den danske markedspris (??) Måske der er udenlandske sites, som er billigere/bedre?

Jeg har to spørgsmål:

1) Er der noget, som argumenterer imod, at jeg køber uret fra Preciontime? Risiko for at få en kopi? Mangelfund indpakning (kasse og papirer)? Andet?

2) Jeg er lidt konservativ, så inderst inde vil jeg nok helst købe uret i en fysisk, dansk butik. Hvor meget dyrere vil dette være? (En evt. henvisning til en dansk sælger, som man kan 'handle med', vil være en stor hjælp)

På forhånd tusinde tak for jeres tilbagemeldinger
Svar
Juveler Stenstrup på Strøget har kørt med 24% rabat i en periode, ved ikke om de stadig gør?
Du kunne jo prøve at tage derind eller give dem et kald!
Svar
Desværre.. Det stoppede i lørdags.
Svar
Mester Skrev:Desværre.. Det stoppede i lørdags.

Måske er de samarbejdsvillige alligevel Icon_e_wink Icon_question
Svar
Jeg stillede lidt samme spørgsmål for en uge siden, jeg var faldet over Precision Time og The Internet Watch Store's hjemmeside.
Der var ikke nogen der kommenterede den sidste internet shop, men der blev kun skrevet pæne ord om Precision Time.

Jeg er så endt med at købe et let brugt herhjemme, men får det først i weekenden. Åhh det er næsten som juleaften da man var barn, jeg er ved at gå til i spæding. Tænk sig mit aller første Omega Seamaster, wayyyyy Icon_razz
Svar
Jeg mener listeprisen på Omega Semaster 300 ( sort ) ligger på 19200kr.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)