FOTOKONKURRENCE >>>>>>>>
pvb Skrev:Et ur skal bruges Icon_e_biggrin Mvh. Peter

P.S. Som en sidebemærkning kan jeg nævne at et de analoge visere på et Breitling Emergency stod af på turen. Der er altså en fornuftig grund til at der bliver brugt speciel olie i PAM 252.

Fedt billede!
...men tror du ikke at viserne på Breitlingen stod af, fordi batteriet mistede sin kraft i det kolde vejr, og ikke kunne trække dem rundt - men at det var noget mekanisk?
...det er jo et velkendt fænomen at batterier mister sin ydeevne ved kolde temperaturer...
Svar
Tak!

Jeg overvejede også, om det kunne være batteriet, men da LCD displayet ikke var påvirket, og f.eks. alarmen virkede fint, konkluderede jeg (evt. fejlagtigt), at det måtte være olien der var blevet for viskøs.

Mvh. Peter

Claus_K Skrev:
pvb Skrev:Et ur skal bruges Icon_e_biggrin Mvh. Peter

P.S. Som en sidebemærkning kan jeg nævne at et de analoge visere på et Breitling Emergency stod af på turen. Der er altså en fornuftig grund til at der bliver brugt speciel olie i PAM 252.

Fedt billede!
...men tror du ikke at viserne på Breitlingen stod af, fordi batteriet mistede sin kraft i det kolde vejr, og ikke kunne trække dem rundt - men at det var noget mekanisk?
...det er jo et velkendt fænomen at batterier mister sin ydeevne ved kolde temperaturer...
Svar
İmage
De venligste hilsner, John
Svar
İmage

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
watchfreak2003 Skrev:İmage

Alt er tilladt. Eneste krav er dog at billederne er dine egen, og evt. behandlet af dig selv, og der skal naturligvis være et ur på billedet Icon_cool
Post så mange billeder du magter, men IKKE større end 800X600.

Dommeren er i al beskedenhed mig selv – og jeg er vild med stærkt redigerede billeder Icon_e_biggrin

Vinderen får æren, og hvis det ønskes sender jeg Omega boksen & Rolex lommebogen på billedet nedenunder. Begge dele er ubrugt.

Glæder mig til at se en masse gode billeder.
Post i denne tråd.

İmage

Hvor længe løber denne konkurrence?? Icon_cool Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Mit umiddelbare bidrag bliver disse.
Photoshop må blive en anden dag.

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Sjovt med en konkurrence. Jeg har desuden et Omega der savner et hjem Icon_e_wink

mvh Peter
Svar
Hmm..... Man tør næsten ikke sende et billed ind i denne konkurrence, der er flotte fotos - der er kreative fotos og der er godt arbejde.

RESPEKT til jer alle!!! Icon_cool

Jeg prøver om nogle dage - måske Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Svar
lige et lille spørgsmål
hvordan kan man stemme ?
og er det æren man vinder eller er der en gave til vinderen
Svar
DanBS Skrev:lige et lille spørgsmål
hvordan kan man stemme ?
og er det æren man vinder eller er der en gave til vinderen
Jeg tror det er det som står i starten af tråden

Dommeren er i al beskedenhed mig selv – og jeg er vild med stærkt redigerede billeder Very Happy

Vinderen får æren, og hvis det ønskes sender jeg Omega boksen & Rolex lommebogen på billedet nedenunder. Begge dele er ubrugt.

vh Icon_e_smile
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Og ære, med det udvalg der er kommet nu, bestemt noget VÆR!! Icon_cool

Jeg er imponeret over kvaliteten.
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)