Omega Seamaster Planet Ocean 007 Limited Edition 2008
#51
Ja så landede 007 hos mig Icon_e_biggrin Det lever helt op til mine forventnnger..

Quantum of solance ses næsten ikke.. på glasset.. det passer mig fint..


Et par billeder til de interesserede..

Ingen super billeder,... det skyldes nok ham der har taget dem... Icon_redface




İmage[/img]


İmage[/img]

İmage[/img]
Svar
#52
Tillykke med uret Icon_e_biggrin Jeg kender lysten til at dele glæden når man lige har fået et nyt ur med andre ur interessede, og så er det jo skønt med dette forum....

Mvh Hans H
Svar
#53
Hej

Det eksemplar vi fik er allerede afhentet.

MVH Peter
Svar
#54
peter Skrev:Hej

Det eksemplar vi fik er allerede afhentet.

MVH Peter

Hej Peter..

må man spørge hvad du syntes om den.... Icon_e_biggrin

mvh

holm
Svar
#55
Hej Hr Holm

Jeg synes at den er rigtig flot, især graveringen i glasset er noget nyt, men hele vejen igennem et fedt ur. Icon_e_biggrin

MVH Peter
Svar
#56
Super lækkert ud, tillykke.
Det eneste jeg ikke kan find ud af om jeg kan lide er ingraveringen i glasset.
Men som Peter siger, det er nyt fundetvpå, det tager jeg altid hatten af for.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
#57
Rigtig fedt ur Icon_e_biggrin . Tillykke med det
Svar
#58
Det irritere mig HELT VILDT at jeg ikke ved om jeg skal købe eller ej..

Har hele tiden været forelsket i planet ocean, og 007 versionen er bare 8000 gange federe.. Men 23400 er mange penge..

Ved hvor de har 2 stk liggende med rigtig fede serie numre. Holder sådanne ure værdien?
Svar
#59
Hej alle

Var inde og købe PO QoS hos Stenstrup, så hvis ét af de steder du (nvk85) kender, så må jeg beklage.
Er superglad for uret, der med sine 204 gram ikke ligefrem er nogen let sag. Mit SMP føles helt fjeragtigt i forhold til Icon_smil
Uret er et ret diskret Bondur. Urskiven har samme mønster som grebet på en Walther PPK pistol, som Bond bruger og er IMHO langt federe end den matsorte der er på den originale. Så hvis ikke man ved, at skiven er anderledes, så skal der enten kigges på foldespændet og på bagkassen,hvor der er indgraveret "007" eller kigge rigtigt godt på glasset i den rigtige vinkel for at se, at der er laserindgraveret filmens titel.
Men, uanset om man vælger LE udgaven eller den normale, så er PO et fedt fedt ur.

Hilsen Peter
Svar
#60
Hej nvk85

Limited edition modeller holder normalvis prisen noget bedre end de normale.

MVH Peter
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)