12-11-2008, 11:21 AM
Det er en vildt god makro funktion du har på det kamera ! Og så er fotografen nok heller ikke helt tosset. RESPEKT
De venligste hilsner, John
|
Hvilket kamera ?
|
|
12-11-2008, 11:21 AM
Det er en vildt god makro funktion du har på det kamera ! Og så er fotografen nok heller ikke helt tosset. RESPEKT
De venligste hilsner, John
12-11-2008, 08:15 PM
Hej HG
er lige kommet hjem nu og se at du er her nu øvøv jeg ville godt gi en kop kaffe, næste gang du er her over så smid lige en PM så kan det jo være at vi kan mødes HG Skrev:Morten Bekker Skrev:så må jeg sku prøve og finde makro funktion:D
12-11-2008, 08:24 PM
Morten Bekker Skrev:Hej HG Hej Morten Det aftaler vi bare, jeg smider en PM når jeg kommer herover igen og skal nok sende den nogle dage før Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
14-12-2008, 02:50 AM
Jeg bruget et Canon EOS 50D. De 2 optikker jeg benytter er Canon`s 100mm Macro 2.8 samt deres EF-l 28-70 f2.8
Af flash bruger jeg Canon 580 ex
14-12-2008, 11:09 AM
Har selv et seks år gammel lille Olympus Camedia C-370.
Fruen, som er huset fotograf, bruger Nikon D-serie spejlreflekskameraer. Resultaterne - i dette sammenhæng - er mere afhængige af billedbehandlingen end selve kameraet. Med Nikons store opløsning kan man jo bare skyde løs og så lave et blow up om det, man vil vise frem mere detaljeret. ![]() Det ene taget med Olympus lommekamera, det andet med Nikon D50. Begge to molesteret i IrfanView (shareware billedredigeringsprogram som er ikke specielt kvali. men åbner lynhurtigt sammenlignet med PhotoShop). Cheers - John Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS ! |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|