06-11-2008, 08:28 PM
Først og fremmes en tak for dette dejlige sted
Dette er min første post da jeg er lige har taget mig sammen til at bliver medlem af dette site og muligvis ejer at et rigtigt ur (automatisk).
Det ur som jeg skal bruge til hverdage.
jeg har kikket på lidt forskellige modeller/typer, har nu fundet ud af det skal være en diver. gerne et brugt da man jo kan sparer noget der.
jeg har kikket på 3 forskellige
1. Sinn U1
2. Fortis Day/Date enten B-42 Marinemaster eller B-42 Diver
3. Oris Diver Date
jeg vil gerne hører hvad i har at sige om de 3 stk.
de priser jeg har set på nettet kan jeg se de ligger fra cirka 4500 til 6000 Dkr. (jeg tager muligvis fejl) og det er også i det prisleje jeg søger.
vis nogle af har andre modeller som ligner dem jeg har set på, så vil jeg gerne hører om dem.
Mvh. Dan
og på forhånd tak
Dette er min første post da jeg er lige har taget mig sammen til at bliver medlem af dette site og muligvis ejer at et rigtigt ur (automatisk).
Det ur som jeg skal bruge til hverdage.
jeg har kikket på lidt forskellige modeller/typer, har nu fundet ud af det skal være en diver. gerne et brugt da man jo kan sparer noget der.
jeg har kikket på 3 forskellige
1. Sinn U1
2. Fortis Day/Date enten B-42 Marinemaster eller B-42 Diver
3. Oris Diver Date
jeg vil gerne hører hvad i har at sige om de 3 stk.
de priser jeg har set på nettet kan jeg se de ligger fra cirka 4500 til 6000 Dkr. (jeg tager muligvis fejl) og det er også i det prisleje jeg søger.
vis nogle af har andre modeller som ligner dem jeg har set på, så vil jeg gerne hører om dem.
Mvh. Dan
og på forhånd tak

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)