Det er fredag og hvad bærer du på armen?????
#1
Jeg bærer mit PAM 0 med Piotr "sniper" rem, best strap ever........

İmage

İmage
Svar
#2
Det regner - så ikke så meget i haven og ikke så ude som jeg gerne ville - ferie dag - så lidt behageligt tøj på - benene op - Tor Nørretrandes sjove bog om Einstein (hvilken type ham der Einstein altså) og så et ur der også peger lidt tilbage
İmage[/img]

Eterna - med hele urkassen med skive i en samlet enhed som skubbes ned i den ydreurkasse og spændes fast mod glasset så det bliver helt tæt og skiven har tydeligvis godt af det (samme metode som heuer Bundeswehr i øvrigt) Valjoux 23 og rigtigt glad for det (rem skiftet siden billedet til en lidt kraftig brun halvblank krokopræg)

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#3
İmage

Min trofaste "beater"

İmage
Svar
#4
Planet Ocean 45 mm. idag.

Iaften er der 40 års fødselsdag, må se hvad det bliver der - det er hos en Omega-mand!!

İmage
Svar
#5
Intet pic hos mig, men uret er heller ikke så skønt....

Et Brixon Quartz, med saffir glas, og 100m vandtæthed.... Den står på cafe druk efter skole, også en dødsmetal koncert i aften, så jeg skulle have min beater på!
Svar
#6
... '69 Speedy m. nato Icon_e_biggrin


İmage


God weekend
Icon_e_biggrin leJ
Svar
#7
Har lige fået mit Speedy cal. 321 retur efter service, så den sidder godt på armen. Jeg fandt det hos den oprindelige ejer i godt brugt tilstand. Iflg. Peter Halse er det top condition i værket og upoleret i kassen Icon_e_biggrin Uret er vist før, så billeder undlader jeg...

/Mads
Svar
#8
med Wojtecki-rem.

İmage

Mikael
Svar
#9
Planet ocean 45 mm Icon_e_biggrin håber snart min po 007 kommer..

god weekend

mvh hr.holm
Svar
#10
Denne i dag.
Seiko 5 Superior.

mvh,
Gringo (Øyvind).

İmage
İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 4 gæst(er)